דף הבית » איפה נמצאת » איפה אשדוד ממוקמת?

איפה אשדוד ממוקמת?

איפה אשדוד ממוקמת?

איפה אשדוד ממוקמת?

אשדוד היא עיר נמל השוכנת במחוז הדרום בישראל. זוהי העיר החמישית בגודלה במדינה, עם אוכלוסייה של למעלה מ-200,000. אשדוד ממוקמת על חוף הים התיכון, כ-40 ק"מ (25 מייל) דרומית לתל אביב. אשדוד ידועה בחופים, באתרים ארכיאולוגיים וחיי לילה תוססים.

היסטוריה של אשדוד

לאשדוד יש היסטוריה ארוכה ועמוקה, הנמשכת עד לתקופת הברונזה. הוא הוזכר לראשונה בתנ"ך כנמל הפלשתים. העיר נשלטה על ידי אימפריות שונות לאורך ההיסטוריה שלה, כולל האשורים, הבבלים, הפרסים, היוונים והרומאים. בימי הביניים הייתה אשדוד חלק מהממלכה הצלבנית של ירושלים. ב-1948 הפכה אשדוד לחלק ממדינת ישראל שזה עתה הוקמה.

תרבות ואטרקציות באשדוד

אשדוד היא ביתם של תרבות תוססת ושלל אטרקציות. העיר ידועה בחופים שלה, הפופולריים הן בקרב המקומיים והן בקרב תיירים. בעיר יש גם מספר אתרים ארכיאולוגיים, כולל שרידי הנמל הפלשתי העתיק. בעיר יש גם מספר מוזיאונים, גלריות ואטרקציות תרבותיות אחרות. באשדוד יש גם חיי לילה תוססים, עם מגוון ברים ומועדונים.

הגעה לאשדוד

אשדוד נגישה בקלות מתל אביב ומחלקים אחרים בישראל. את העיר משרת נמל התעופה בן גוריון, שנמצא במרחק של כ-40 ק"מ (25 מייל). ישנם גם שירותי אוטובוס ורכבת סדירים מתל אביב ומערים נוספות בישראל. העיר מוגשת גם על ידי מספר קווי שייט בינלאומיים.

דברים לעשות באשדוד

  • בקר בחוף הים
  • חקור את האתרים הארכיאולוגיים
  • בקר במוזיאונים ובגלריות
  • חווה את חיי הלילה
  • להצטרף להפלגה

קישורים חיצוניים

למד עוד על אשדוד על ידי ביקור בקישורים הבאים:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן