דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לשולחן כדורסל?

איך קוראים לשולחן כדורסל?

איך קוראים לשולחן כדורסל?

מהו שולחן כדורסל?

שולחן כדורסל הוא משחק מהנה שמשחקים על שולחן שטוח. זהו משחק הדומה למשחק הכדורסל המסורתי, אך במקום להשתמש בכדורסל, שחקנים משתמשים בכדורים קטנים על שולחן. מטרת המשחק היא לירות את הכדורים לשער השולחן, שהוא בדרך כלל חישוק או סל.

למה זה משמש?

שולחנות כדורסל משמשים בדרך כלל למטרות פנאי. הם דרך מצוינת ליהנות עם משפחה וחברים. זה יכול לשמש גם כדי ללמד ילדים את יסודות הכדורסל. זוהי דרך מצוינת להכיר לילדים את משחק הכדורסל ולעזור להם ללמוד את היסודות.

איפה אפשר למצוא שולחן כדורסל?

שולחנות כדורסל ניתן למצוא במקומות רבים. אתה יכול למצוא אותם בחנויות צעצועים, בחנויות למוצרי ספורט ובאינטרנט. הם מגיעים במגוון גדלים, סגנונות וצבעים. אתה יכול למצוא אותם גם בכמה ארקייד ופארקי שעשועים.

סוגי שולחנות כדורסל

סגנון ארקייד

שולחנות כדורסל בסגנון ארקייד הם הסוג הפופולרי ביותר של שולחנות כדורסל. בדרך כלל הם עשויים ממתכת ויש להם משטח משחק משופע. המטרה היא בדרך כלל חישוק או סל.

סגנון שולחן

שולחנות כדורסל בסגנון שולחן קטנים יותר משולחנות בסגנון ארקייד. בדרך כלל הם עשויים מעץ ויש להם משטח משחק שטוח. המטרה היא בדרך כלל חישוק או סל.

תכונות של שולחנות כדורסל

  • גובה מתכוונן
  • ריבאונד מתכוונן
  • מהירות מתכווננת
  • החזרת כדור אוטומטית
  • שמירת ניקוד אלקטרונית
  • שדה משחק מואר

השוואת טבלת כדורסל

סוג שולחן גודל משחק בשטח מטרה
סגנון ארקייד גָדוֹל אֲלַכסוֹנִי חישוק או סל
סגנון שולחן קָטָן שָׁטוּחַ חישוק או סל

שולחנות כדורסל הם דרך מצוינת ליהנות וללמד ילדים את יסודות הכדורסל. הם מגיעים במגוון גדלים, סגנונות וצבעים. אתה יכול למצוא אותם בחנויות צעצועים, בחנויות למוצרי ספורט ובאינטרנט. למידע נוסף על שולחנות כדורסל, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן