דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לקוואמי של וולפינה?

איך קוראים לקוואמי של וולפינה?

איך קוראים לקוואמי של וולפינה?

מה זה הקוואמי של וולפינה?

וולפינה היא דמות מסדרת האנימציה הצרפתית Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir. הקואמי שלה נקרא Trixx, וזה מעניק לה את כוח האשליה. Trixx הוא יצור קטן דמוי שועל עם זנב פסים לבן וצהוב. יש לו עיניים גדולות ועגולות וחיוך רחב.

אילו כוחות מעניקה Trixx לוולפינה?

טריקס מעניקה לוולפינה את כוח האשליה. היא יכולה ליצור אשליות שיכולות לרמות את אויביה, לאפשר לה להערים עליהם לחשוב שהיא במקום שהיא לא נמצאת בו, או לגרום להם להאמין במשהו שאינו נכון. היא יכולה גם להשתמש באשליותיה כדי ליצור חפצים יש מאין, כמו יצור ענק דמוי שועל העשוי מאור.

אילו כוחות נוספים יש ל-Trixx?

בנוסף להענקת לוולפינה את כוח האשליה, ל-Trixx יש גם את היכולת לעוף ולטלפורט. הוא יכול גם להשתמש בזנבו כדי ליצור מגן אור שיכול להגן על וולפינה מפני נזק.

איך נראית Trixx?

Trixx הוא יצור קטן דמוי שועל עם זנב פסים לבן וצהוב. יש לו עיניים גדולות ועגולות וחיוך רחב. גופו לבן ברובו, עם פסים צהובים לאורך גבו וזנבו. אוזניו מחודדות ואפו שחור.

סיכום

הקואמי של וולפינה נקרא Trixx, והוא מעניק לה את כוח האשליה. Trixx הוא יצור קטן דמוי שועל עם זנב פסים לבן וצהוב. בנוסף להענקת לוולפינה את כוח האשליה, ל-Trixx יש גם את היכולת לעוף ולטלפורט. הוא יכול גם להשתמש בזנבו כדי ליצור מגן אור שיכול להגן על וולפינה מפני נזק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן