דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לסרט החדש של גל גדות?

איך קוראים לסרט החדש של גל גדות?

איך קוראים לסרט החדש של גל גדות?

מי זאת גל גדות?

גל גדות היא שחקנית ודוגמנית ישראלית המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כוונדר וומן ביקום המורחב של DC. היא נולדה ב-1985 בפתח תקווה, ישראל, והחלה את דרכה כדוגמנית לפני שעברה למשחק. היא הופיעה במספר סרטים, כולל מהיר ועצבני 6, באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק, וונדר וומן.

נושאים קשורים:

 

מהו הסרט החדש של גל גדות?

הסרט החדש של גל גדות הוא Red Notice, קומדיית פעולה בבימויו של רוסון מרשל ת’רבר. בסרט מככבים גם דוויין ג’ונסון וריאן ריינולדס. הסרט עוקב אחר סוכנת אינטרפול (גדות) שעליה מוטלת המשימה לאתר את גנב האמנות המבוקש ביותר בעולם (ג’ונסון). לאורך הדרך, היא חוברת לרכלן (ריינולדס) כדי לעזור לה במשימתה.

העלילה של הודעה אדומה

Red Notice עוקבת אחר סוכנת האינטרפול, שרה אשבורן (גדות), כשהיא מופקדת לאתר את גנב האמנות המבוקש ביותר בעולם, סיימון לרקין (ג’ונסון). שרה חוברת לרמאי, דני (ריינולדס), כדי לעזור לה במשימתה. שניהם חייבים להשתמש בשכלם כדי להערים על גנב האמנות ולהעמידו לדין. על הדרך, עליהם להתמודד גם עם גורמי הממשל המושחתים והפושעים שרודפים גם הם אחרי גנב האמנות.

צוות השחקנים של Red Notice

בסרט מככבים גל גדות בתור שרה אשבורן, דוויין ג’ונסון בתור סיימון לרקין, וריאן ריינולדס בתור דני. בסרט מככבים גם סלמה האייק, ראווי פאטל וסם היואן.

מתי יוצאת הודעה אדומה?

Red Notice אמור לצאת ב-11 ביוני 2021. הוא ישוחרר בבתי הקולנוע ובשירותי סטרימינג כמו Netflix.

סיכום

הסרט החדש של גל גדות, Red Notice, הוא קומדיית פעולה בבימויו של רוסון מרשל ת’רבר. מככבים בו גל גדות, דוויין ג’ונסון וריאן ריינולדס. הסרט עוקב אחר סוכנת אינטרפול (גדות) כשהיא מופקדת לאתר את גנב האמנות המבוקש ביותר בעולם (ג’ונסון). Red Notice אמור לצאת לאקרנים ב-11 ביוני 2021 בבתי הקולנוע ובשירותי סטרימינג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן