דף הבית » איך קוראים » איך קוראים למפלגה של בן גביר?

איך קוראים למפלגה של בן גביר?

איך קוראים למפלגה של בן גביר?

מהי מפלגת עוצמה יהודית?

בן גביר הוא פוליטיקאי ישראלי ומנהיג מפלגת עוצמה יהודית. המפלגה נוסדה בשנת 2008 והיא מפלגה ימנית, דתית-לאומית. המפלגה ידועה בעמדתה הקשוחה בנושא ביטחון ותמיכתה בהתנחלויות יהודיות בגדה המערבית. המפלגה תומכת גם בסיפוח הגדה המערבית ובהקמת מדינת ישראל השלמה.

תולדות מפלגת עוצמה יהודית

מפלגת עוצמה יהודית נוסדה בשנת 2008 על ידי קבוצת פעילי ימין. בראשות המפלגה עמד ברוך מרזל, לשעבר חבר מפלגת כח. המפלגה מנוהלת מאז על ידי בן גביר, שנבחר לראשות המפלגה בשנת 2015. המפלגה הייתה תומכת קולנית בהתנחלויות היהודיות בגדה המערבית ודגלה בסיפוח הגדה המערבית. המפלגה גם הייתה מתנגדת קולנית לפתרון שתי המדינות ודגלה למען ישראל השלמה.

במת מפלגת עוצמה יהודית

למפלגת עוצמה יהודית יש מספר מדיניות מרכזית. המפלגה תומכת נלהבת בהתנחלויות יהודיות בגדה המערבית ודגלה בסיפוח הגדה המערבית. המפלגה תומכת גם בהקמת ארץ ישראל השלמה ומתנגדת לפתרון שתי המדינות. המפלגה היא גם מתנגדת קולנית של הרשות הפלסטינית וקראה לפירוק הרשות הפלסטינית. המפלגה גם תומכת נלהבת בחופש הדת ודגלה בהגנה על מיעוטים דתיים בישראל.

כַּלְכָּלָה

מפלגת עוצמה יהודית תומכת נלהבת בכלכלת השוק החופשי ודגלה להורדת מסים ופחות רגולציות. המפלגה קראה גם להפרטת חברות בבעלות ממשלתית ולצמצום הוצאות הממשלה.

מדיניות חוץ

מפלגת עוצמה יהודית תומכת נלהבת בזכותה של ישראל להגן על עצמה ודגלה בצבא חזק. המפלגה גם קראה להדוק קשרים עם ארצות הברית ומדינות מערביות אחרות.

עניינים חברתיים

מפלגת עוצמה יהודית תומכת נלהבת בחופש הדת ודגלה בהגנה על מיעוטים דתיים בישראל. המפלגה גם תומכת נלהבת בערכי המשפחה המסורתיים וקראה להגן על התא המשפחתי המסורתי.

השוואה מהירה

מפלגה מַנהִיג מְבוּסָס פּלַטפוֹרמָה
עוצמה יהודית בן גביר 2008 ימני, דתי-לאומי

לסיכום, בן גביר הוא מנהיג מפלגת עוצמה יהודית, מפלגה ימנית, דתית-לאומית שנוסדה בשנת 2008. המפלגה ידועה בעמדתה הקשוחה לביטחון ובתמיכתה בהתנחלויות היהודיות בגדה המערבית. המפלגה תומכת גם בסיפוח הגדה המערבית ובהקמת מדינת ישראל השלמה. למפלגה יש מספר מדיניות מרכזית, לרבות תמיכה בכלכלת שוק חופשי, צבא חזק והגנה על מיעוטים דתיים בישראל. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן