דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לכלבה של נועה קירל?

איך קוראים לכלבה של נועה קירל?

איך קוראים לכלבה של נועה קירל?

נועה קירל וכלב המחמד שלה

נועה קירל היא שחקנית וזמרת ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידה כנועה הולנדר בסדרת הטלוויזיה הישראלית "השיר שלנו". היא גם אמנית הקלטות מצליחה, לאחר שהוציאה כמה אלבומים.

נועה היא חובבת חיות ויש לה כלב מחמד בשם מיצי. מיצי היא נקבת שי צו, גזע של כלבים קטנים בגודל צעצוע. מיצי היא חלק חשוב מאוד במשפחתה של נועה ומרבים לראות אותה מלווה אותה במסעותיה.

איך קוראים לכלבה של נועה קירל?

לכלבת המחמד של נועה קירל קוראים מצי. מיצי היא נקבת שי צו, גזע של כלבים קטנים בגודל צעצוע. היא חלק חשוב מאוד ממשפחתה של נועה ומרבים לראות אותה מלווה אותה במסעותיה.

על גזע השי צו

השי צו הוא גזע של כלבים קטנים בגודל צעצוע שמקורם בסין. הם ידועים במעיליהם הארוכים והמשיים ובאישיותם הידידותית והיוצאת. שי צו הם בני לוויה נאמנים ומלאי חיבה ומהווים חיות מחמד משפחתיות נהדרות.

מאפיינים פיזיים

שי צו הם כלבים קטנים עם גוף קומפקטי ורגליים קצרות. יש להם פרווה ארוכה ומשיי שיכולה להגיע במגוון צבעים. המשקל הממוצע של שי צו הוא בין 9 ל-16 פאונד.

אִישִׁיוּת

Shih Tzus ידועים באישיות הידידותית והיוצאת שלהם. הם בני לוויה נאמנים ומלאי חיבה ומהווים חיות מחמד משפחתיות נהדרות. הם גם אינטליגנטים וניתן לאמן אותם בקלות.

טיפול וטיפוח

שי צו דורשים טיפוח קבוע כדי לשמור על מעילם במצב טוב. יש להבריש אותם מדי יום ולרחץ אותם לפחות פעם בשבוע. הם גם זקוקים לפעילות גופנית סדירה ויש לקחת אותם לטיולים לפחות פעמיים ביום.

גֶזַע גודל מעיל אִישִׁיוּת
שי צו קָטָן ארוך, משיי ידידותי, יוצא

למידע נוסף על גזע השי צו, אנא בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן