דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לילד של שירי מימון?

איך קוראים לילד של שירי מימון?

איך קוראים לילד של שירי מימון?

מי זאת שירי מימון?

שירי מימון היא זמרת ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא זכתה לתהילה ב-2002 כשסיימה במקום הרביעי בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי כוכב נולד, הגרסה הישראלית של Pop Idol. מאז היא הוציאה ארבעה אלבומי אולפן והנחתה מספר תוכניות טלוויזיה.

החיים האישיים של שירי מימון

מימון נשואה לאיש העסקים עופר גולדשטיין משנת 2008. לבני הזוג ילד אחד, בת בשם נועם.

הקריירה של שירי מימון

מימון הוציאה ארבעה אלבומי אולפן, ביניהם אלבום הבכורה שלה שירי מימון (2003), האהבה שלנו (2005), שיר וייבס (2008) ושיר וייבס 2 (2010). היא גם הוציאה כמה סינגלים, ביניהם "האהבה שלנו" (2005), "הרוח שלנו" (2006) ו"עוד ישמע" (2008). מימון גם הנחה תוכניות טלוויזיה רבות, ביניהן הגרסה הישראלית של אקס פקטור, הגרסה הישראלית של רוקדים עם כוכבים והגרסה הישראלית של The Voice.

המוזיקה של שירי מימון

המוזיקה של מימון היא שילוב של פופ, רוק ו-R&B. אלבום הבכורה שלה, שירי מימון, יצא ב-2003 והציג את הסינגל הלהיט "האהבה שלנו". אלבומה השני, 'האהבה שלנו', יצא בשנת 2005 והציג את הסינגל המצליח "הרוח שלנו". אלבומה השלישי, שיר וייבס, יצא ב-2008 והציג את הסינגל הלהיט "עוד ישמה". אלבומה הרביעי, Shir Vibes 2, יצא ב-2010.

פרסי שירי מימון

מימון זכתה במספר פרסים, ביניהם פרס ערוץ המוזיקה הישראלי לאמנית הטובה ביותר (2005), פרס ערוץ המוזיקה הישראלי לאלבום הטוב ביותר (2005), ופרס ערוץ המוזיקה הישראלי לשיר הטוב ביותר (2008).

מורשת שירי מימון

מימון הוא אחד הזמרים הישראלים המצליחים בכל הזמנים. היא זכתה להצלחה רבה הן בארץ והן בחו"ל, והמוזיקה שלה זכתה לשבחים מצד המבקרים והמעריצים כאחד. למידע נוסף על שירי מימון בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן