דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לילד בן אל תבורי?

איך קוראים לילד בן אל תבורי?

איך קוראים לילד בן אל תבורי?

מי זה בן אל תבורי?

בן אל תבורי הוא זמר ופזמונאי ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "כל העולם כולו", שיצא ב-2012 והפך ללהיט גדול בישראל. מאז הוציא כמה אלבומים, ביניהם "כל העולם כולו", "אשוב" ו"כל העולם כולו 2". הוא גם שיתף פעולה עם אמנים ישראלים נוספים, כמו עידן רייכל ושלומי שבת.

משפחתו של בן אל תבורי

בן אל תבורי נשוי לאשתו ליאת ולהם שני ילדים משותפים. ילדם הראשון, בתם, נולד בשנת 2014 ובנם השני, בן, נולד בשנת 2017. בן אל תבורי מקורב מאוד למשפחתו ומרבה לפרסם תמונות שלהם בחשבונות המדיה החברתית שלו.

איך קוראים לילד בן אל תבורי?

לבתו של בן אל תבורי קוראים נועה ולבנו קוראים שי. לשמותיהם יש משמעויות מיוחדות בעברית. נועה פירושה "תנועה" ושי אומר "מתנה". בן אל תבורי אמר שהוא בחר בשמות האלה כי רצה שלילדיו יהיו שמות שיזכירו להם את חשיבות התנועה ואת המתנות שיש לחיים להציע.

נועה אל תבורי

נועה אל תבורי היא בתו של בן אל תבורי. היא נולדה ב-2014 וכיום היא בת שש. נועה היא ילדה מאוד פעילה ויצירתית, ואוהבת לשיר ולרקוד. היא כבר הופיעה על הבמה עם אביה ואף כתבה שירים משלה.

שי אל תבורי

שי אל תבורי הוא בנו של בן אל תבורי. הוא נולד ב-2017 וכיום בן שלוש. שי הוא ילד מאוד סקרן ואנרגטי שאוהב לחקור וללמוד דברים חדשים. הוא גם מאוד יצירתי ואוהב לצייר ולצייר.

סיכום

בן אל תבורי הוא זמר ופזמונאי ישראלי אהוב. הוא גם אב מסור לשני ילדיו, נועה ושי. לנועה ושי לשניהם יש משמעויות מיוחדות בעברית והם מזכירים לבן אל תבורי את חשיבות התנועה ואת המתנות שיש לחיים להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן