דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לילדים של מאור בוזגלו?

איך קוראים לילדים של מאור בוזגלו?

איך קוראים לילדים של מאור בוזגלו?

מי זה מאור בוזגלו?

מאור בוזגלו הוא זמר ופזמונאי ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו “ימים של אהבה”, שיצא ב-2015 והפך במהרה ללהיט מוביל. בוזגלו הוציא מאז עוד כמה סינגלים ואלבומים מצליחים, והוא הפך לדמות פופולרית בסצנת המוזיקה הישראלית.

נושאים קשורים:

 

ילדיו של מאור בוזגלו

מאור בוזגלו נשוי לאשתו שירה ולהם ארבעה ילדים משותפים. ילדם הבכור הוא בת בשם נועה, שנולדה בשנת 2010. יש להם גם שלושה בנים: איתן (יליד 2012), עומר (יליד 2014), ותומר (יליד 2016).

נועה בוזגלו

נועה בוזגלו היא הבכורה מבין ילדיהם של מאור ושירה בוזגלו. היא נולדה בשנת 2010, וכיום היא בת 10. נועה היא רקדנית מוכשרת, והיא לומדת שיעורי ריקוד מאז שהייתה ילדה צעירה. היא גם הופיעה בכמה מקליפים של אביה.

איתן בוזגלו

איתן בוזגלו הוא בנם השני של מאור ושירה בוזגלו. הוא נולד בשנת 2012, וכיום הוא בן 8. איתן הוא שחקן כדורגל מוכשר, והוא משחק בקבוצת נוער מקומית בכדורגל. הוא גם קורא נלהב, והוא אוהב לקרוא ספרים על היסטוריה ומדע.

עומר בוזגלו

עומר בוזגלו הוא בנם השלישי של מאור ושירה בוזגלו. הוא נולד ב-2014, וכיום הוא בן 6. עומר הוא אמן מוכשר, ואוהב לצייר ולצייר. הוא גם לומד שיעורי פסנתר מאז שהיה בן 4, והוא כבר די בקיא בנגינה.

תומר בוזגלו

תומר בוזגלו הוא ילדם הצעיר של מאור ושירה בוזגלו. הוא נולד בשנת 2016, וכיום הוא בן 4. תומר הוא ילד מאוד פעיל ואנרגטי, והוא אוהב לעשות ספורט ולחקור את החוץ. הוא גם אוהב להאזין למוזיקה של אביו, ולעתים קרובות הוא שר יחד עם השירים שלו. לסיכום, למאור בוזגלו ולאשתו שירה יש ארבעה ילדים משותפים. הילד הבכור שלהם הוא בת בשם נועה, ויש להם גם שלושה בנים: איתן, עומר ותומר. כל ארבעת ילדיהם מוכשרים וייחודיים בדרכים שלהם, וכולם מהווים מקור לגאווה ושמחה להוריהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן