דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לטביעות יד בהוליווד?

איך קוראים לטביעות יד בהוליווד?

איך קוראים לטביעות יד בהוליווד?

מהן טביעות יד בהוליווד?

הוליווד ידועה בטביעות היד האייקוניות שלה מול התיאטרון הסיני TCL. מסורת זו החלה בשנות העשרים של המאה הקודמת ונמשכת עד היום. זוהי דרך לתת כבוד לסלבריטאים ולעבודתם בתעשיית הבידור. מפורסמים מניחים את ידיהם ורגליהם במלט רטוב וחותמים את שמם. זה יוצר רושם מתמשך של הידיים והרגליים שלהם שיישארו מול התיאטרון במשך שנים רבות.

היסטוריה של טביעות יד בהוליווד

המסורת של השארת טביעות יד בהוליווד החלה בשנות ה-20. דאגלס פיירבנקס ומרי פיקפורד היו הראשונים שהשאירו את טביעות ידיהם במלט מול התיאטרון הסיני TCL. מאז, סלבריטאים רבים אחרים הלכו בעקבותיהם והשאירו טביעות יד שלהם במלט. זה כולל כוכבים כמו מרילין מונרו, ג'ון וויין וטום קרוז.

סלבריטאים שהשאירו את חותמם

במהלך השנים, סלבריטאים רבים השאירו את חותמם במלט מול התיאטרון הסיני TCL. כמה מטביעות הידיים המפורסמות ביותר כוללות את אלה של מרילין מונרו, ג'ון וויין, טום קרוז וארנולד שוורצנגר. מפורסמים נוספים שהשאירו את חותמם כוללים את בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי ווויל סמית'.

המשמעות של טביעות יד בהוליווד

טביעות הידיים בהוליווד הן סמל להצלחת הסלבריטאים בתעשיית הבידור. זו דרך לכבד אותם ואת עבודתם. זה גם משמש כתזכורת למורשתם ותרומתם לתעשיית הבידור. טביעות הידיים הן גם אטרקציה תיירותית פופולרית, שכן מבקרים מגיעים מכל רחבי העולם כדי לראות את טביעות הידיים של הסלבריטאים האהובים עליהם.

סלבריטאי שָׁנָה
דאגלס פיירבנקס 1927
מרי פיקפורד 1927
מרלין מונרו 1953
ג'ון ויין 1960
תום קרוז 2005
בראד פיט 2007
אנג'לינה ג'ולי 2007
וויל סמית 2007
ארנולד שוורצנגר 2009

מסורת טביעות הידיים בהוליווד היא חלק איקוני מתעשיית הבידור. זוהי דרך לכבד ידוענים ועבודתם. זוהי גם אטרקציה תיירותית פופולרית, שכן מבקרים מגיעים מכל רחבי העולם כדי לראות את טביעות הידיים של הסלבריטאים האהובים עליהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן