דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לחתול של גרגמל?

איך קוראים לחתול של גרגמל?

איך קוראים לחתול של גרגמל?

איך קוראים לחתול של גרגמל?

החתול של גרגמל הוא דמות מסדרת הסרטים המצוירים הדרדסים. החתול הוא אנטגוניסט חוזר של הדרדסים, והוא בבעלות הקוסם המרושע גרגמל. שמו של החתול הוא עזראל, והוא חתול לבן עם פסים שחורים. החתול נתפס לעתים קרובות כבן לוויה נאמן לגרגמל, ולעתים קרובות משמש ככלי שיעזור לו ללכוד את הדרדסים.

מקור שם החתול

שמו של החתול, עזראל, נגזר מהמילה העברית ל"מלאך המוות". בתנ"ך, עזראל הוא מלאך המוות שאחראי לקחת את נשמות המתים אל החיים שלאחר המוות. השם נבחר לחתול בגלל הקשר שלו למוות ולהרס, מה שמתאים לדמות המשמשת לעתים קרובות ללכידת הדרדסים.

עובדות מעניינות נוספות על עזראל

  • את עזראל מדבב דון מסיק בסדרה המצוירת המקורית של הדרדסים.
  • עזראל היא חתולה נקבה, למרות שמכונה זכר בקריקטורה.
  • עזראל נתפסת לעתים קרובות כבת לוויה נאמנה לגרגמל, אבל היא גם ידועה כשובבה למדי ולעתים לא צייתנית.
  • לעזראל יש הרגל לגנוב אוכל מהדרדסים, מה שמוביל לא פעם להסתבך עם גרגמל.
  • עזראל ידוע גם כפחדן למדי, ולעתים קרובות יברח כשיעמוד בפני סכנה.

עזראל הוא דמות איקונית מסדרת הדרדסים המצוירת, ולעתים קרובות נתפסת כבן לוויה נאמן לגרגמל. שמו של החתול, עזראל, נגזר מהמילה העברית ל"מלאך המוות", והוא מתאים לדמות המשמשת לעתים קרובות ללכידת הדרדסים. עזראל מדובב על ידי דון מסיק בסדרת הסרטים המצוירים המקורית של הדרדסים, והיא חתולה נקבה למרות שמכונה זכר בקריקטורה. עזראל נתפסת לעתים קרובות כבת לוויה נאמנה לגרגמל, אבל היא גם ידועה כשובבה למדי ולעתים לא צייתנית. לעזראל יש הרגל לגנוב אוכל מהדרדסים, מה שמוביל לא פעם להסתבך עם גרגמל. עזראל ידוע גם כפחדן למדי, ולעתים קרובות יברח כשיעמוד בפני סכנה. למידע נוסף על עזראל, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן