דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לזר בארמית?

איך קוראים לזר בארמית?

איך קוראים לזר בארמית?

מה זה ארמית?

ארמית היא שפה עתיקה עם היסטוריה עשירה. זוהי שפה שמית, הקשורה לעברית ולערבית, והיא מדוברת עד היום על ידי כמה קהילות במזרח התיכון. זו הייתה שפתם של האשורים והבבלים הקדמונים ושימשה בחצרות האימפריה הפרסית. זו הייתה גם שפתו של ישו ושפת התלמוד היהודי.

מהי המילה לזר בארמית?

המילה ל"זר" בארמית היא "גר" (או "גיר"). מילה זו נגזרת מהמילה העברית ל"זר", שהיא "גר". בתנ"ך, המילה משמשת להתייחס למי שאינו יליד הארץ, כגון זר או נוסע. הוא משמש גם להתייחסות למי שאינו חבר באותה קבוצה דתית או אתנית.

מהם השימושים השונים במילה "גר"?

למילה "גר" יש כמה שימושים שונים בארמית. זה יכול לשמש כדי להתייחס למישהו שהוא זר או זר, אבל זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למישהו שהוא אורח. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למישהו שמתגייר לדת או חבר חדש בקהילה.

בתור זר

כאשר משתמשים בה כדי להתייחס לזר או זר, למילה "גר" יש קונוטציה שלילית. ניתן להשתמש בו כדי להתייחס למישהו שאינו רצוי בקהילה, או למישהו שנראה כאאוטסיידר. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למישהו שלא סומכים עליו או מכבדים אותו.

בתור אורח

כאשר משתמשים בה להתייחסות לאורח, למילה "גר" יש קונוטציה חיובית יותר. זה יכול לשמש כדי להתייחס למישהו שמתקבל בברכה לקהילה, או מישהו שנראה כאורח מכובד. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למישהו שמכובד ומהימן.

באילו מילים אחרות משתמשים בארמית?

בנוסף למילה "גר", יש עוד כמה מילים המשמשות בארמית כדי להתייחס לזרים או זרים. אלה כוללים "צור" (או "צור") המשמש להתייחס למי שאינו יליד הארץ, ו"משכון", המשמש להתייחס למי שהוא מומר דת או חדש. חבר בקהילה.

סיכום

המילה ל"זר" בארמית היא "גר" (או "גיר"). מילה זו משמשת להתייחסות למי שאינו יליד הארץ, כגון זר או נוסע. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למישהו שהוא אורח או מתגייר לדת או חבר חדש בקהילה. ישנן מספר מילים נוספות המשמשות בארמית להתייחסות לזרים או זרים, כגון "זור" ו"משקון".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן