דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לזמרת הישראלית ששרה כמו לנה דל ריי?

איך קוראים לזמרת הישראלית ששרה כמו לנה דל ריי?

איך קוראים לזמרת הישראלית ששרה כמו לנה דל ריי?

מי הזמרת הישראלית שרה כמו לנה דל ריי?

הזמרת הישראלית שהושוותה לזמרת-יוצרת האמריקאית, לנה דל ריי, היא לא אחרת מאשר נגה ארז. נגה ארז היא זמרת-יוצרת, מפיקה ורב-אינסטרומנטליסטית ישראלית שעושה גלים בתעשיית המוזיקה מאז שיצא אלבום הבכורה שלה, Off the Radar, ב-2017. נגה ארז הושוותה ללנה דל ריי בזכותה סאונד חלומי, אתרי והיכולת שלה למזג אלמנטים של מוזיקת אלקטרונית, פופ והיפ-הופ. המוזיקה שלה תוארה כ"תערובת ייחודית של נופי סאונד חלומיים ומטרתיים וביטים קשים".

הסגנון המוזיקלי של נגה ארז

המוזיקה של נגה ארז תוארה כ"תערובת ייחודית של נופי סאונד חלומיים, אתריים וביטים קשים". המוזיקה שלה הושוותה לזו של לנה דל ריי בשל הסאונד החלומי והשמימי שלה. המוזיקה של נגה ארז תוארה גם כ"שילוב של אלקטרוני, פופ והיפ-הופ". המוזיקה של נגה ארז מאופיינת לעתים קרובות בנופי הסאונד החלומיים והשמימיים שלה ובקצבים קשים. המוזיקה שלה מתוארת לעתים קרובות כ"שילוב של אלקטרוני, פופ והיפ הופ". המוזיקה של נגה ארז כוללת לרוב אלמנטים של מוזיקת אלקטרונית, פופ והיפ-הופ, כמו גם אלמנטים של ג'אז, סול ו-R&B.

הקריירה המוזיקלית של נגה ארז

נגה ארז החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בשנת 2017 עם צאת אלבום הבכורה שלה, Off the Radar. האלבום זכה לשבחי המבקרים וזכה לשבחים על השילוב הייחודי של מוזיקת אלקטרונית, פופ והיפ-הופ. מאז יציאת אלבום הבכורה שלה, הוציאה נגה ארז שני אלבומים נוספים, Kids (2018) ו-KIDS II (2020) ). שני האלבומים זכו לשבחי המבקרים וזכו לשבחים על השילוב הייחודי של מוזיקת אלקטרונית, פופ והיפ-הופ. נגה ארז הוציאה גם כמה סינגלים ו-EP, כולל "Toy" (2018), "Dance While You Shoot" ( 2018), ו-"Noisy" (2019). נגה ארז גם שיתפה פעולה עם מספר אמנים נוספים, ביניהם הזמרת והיוצרת האמריקאית, בילי אייליש.

דעה אישית

נגה ארז היא זמרת-יוצרת ומפיקה מוכשרת להפליא שעושה גלים בתעשיית המוזיקה מאז שיצא אלבום הבכורה שלה, Off the Radar, בשנת 2017. המוזיקה שלה זכתה לשבחים על השילוב הייחודי של אלקטרוני, פופ והיפ. -מוסיקת הופ. נגה ארז הושוותה לזמרת-יוצרת האמריקאית, לנה דל ריי, בשל הצליל החלומי והאתרי שלה והיכולת שלה למזג אלמנטים של מוזיקת אלקטרונית, פופ והיפ-הופ. אני מאמינה שנגה ארז היא אמנית מוכשרת שראויה להכרה יותר בזכות הסאונד הייחודי שלה ויכולתה למזג ז'אנרים שונים של מוזיקה. לסיכום, נגה ארז היא זמרת-יוצרת, מפיקה ורב-אינסטרומנטליסטית ישראלית שעשתה גלים בתעשיית המוזיקה מאז שיצא אלבום הבכורה שלה, Off the Radar, ב-2017. המוזיקה שלה זכתה לשבחים על השילוב הייחודי של מוזיקת אלקטרונית, פופ והיפ הופ, והיא הושוותה לזמרת-יוצרת האמריקאית, לנה דל ריי, בשל הסאונד החלומי והאתרי והיכולת שלה למזג אלמנטים של מוזיקת אלקטרונית, פופ והיפ-הופ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן