דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לזווית של 180 מעלות?

איך קוראים לזווית של 180 מעלות?

איך קוראים לזווית של 180 מעלות?

מהי זווית של 180 מעלות?

זווית של 180 מעלות היא זווית שמודדת בדיוק 180 מעלות. זה ידוע גם בתור זווית ישרה, זווית שטוחה או זווית רפלקס. זוהי הזווית הגדולה ביותר האפשרית, והיא נוצרת כאשר שני קווים נפגשים בנקודה ואז משתרעים בכיוונים מנוגדים.

סוגי זוויות של 180 מעלות

ישנם מספר סוגים של זוויות של 180 מעלות, לכל אחד שם ומאפיינים משלו.

זווית ישרה

זווית ישרה היא הסוג הנפוץ ביותר של זווית של 180 מעלות. הוא נוצר כאשר שני קווים נפגשים בנקודה ואז משתרעים בכיוונים מנוגדים. זה ידוע גם בתור זווית שטוחה, וזו הזווית הגדולה ביותר שאפשר.

זווית רפלקס

זווית רפלקס היא סוג של זווית של 180 מעלות שנוצרת כאשר שני קווים נפגשים בנקודה ואז נמשכים לכיוונים מנוגדים, אך הקווים אינם חופפים. היא ידועה גם בתור זווית קהה, והיא גדולה מזווית ישרה אך קטנה מזווית ישרה.

זווית ניצב

זווית ניצב היא סוג של זווית של 180 מעלות שנוצרת כאשר שני קווים נפגשים בנקודה ואז נמשכים לכיוונים מנוגדים, אך הקווים אינם חופפים. זה ידוע גם בתור זווית ישרה, וזו הזווית הכי קטנה שאפשר.

זווית משלימה

זווית משלימה היא סוג של זווית של 180 מעלות שנוצרת כאשר שני קווים נפגשים בנקודה ואז משתרעים בכיוונים מנוגדים, אך הקווים אינם חופפים. היא ידועה גם בתור זווית חדה, והיא גדולה מזווית ישרה אך קטנה מזווית ישרה.

סיכום

זווית של 180 מעלות היא זווית שמודדת בדיוק 180 מעלות. זה ידוע גם בתור זווית ישרה, זווית שטוחה או זווית רפלקס. ישנם מספר סוגים של זוויות של 180 מעלות, לכל אחת מהן שם ומאפיינים משלה, כולל זווית ישרה, זווית רפלקס, זווית ניצב וזווית משלימה. למידע נוסף על זוויות, עיין בסרטון זה על זוויות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן