דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לדמויות Flashdance?

איך קוראים לדמויות Flashdance?

איך קוראים לדמויות Flashdance?

מבוא לפלאשדאנס

פלאשדאנס (ב אנגלית : Flashdance ) הוא סרט דרמה רומנטית אמריקאית משנת 1983 בבימויו של אדריאן לין ובהשתתפות ג'ניפר בילס בתפקיד אלכס אוונס , רתך צעיר ורקדן אקזוטי השואף להיות רקדנית בלט מקצועית. בסרט מככב גם מייקל נורי בתור ניק הארלי, הבוס ומתעניין האהבה של אלכס. הסרט זכה להצלחה קופתית אדירה והיה מועמד למספר פרסי אוסקר, כולל הסרט הטוב ביותר.

הדמויות של פלאשדאנס

אלכס אוונס

אלכס אוונס (ג'ניפר בילס) היא הדמות הראשית של הסרט. היא אישה צעירה שעובדת כרתכת ביום ורקדנית אקזוטית בלילה. היא חולמת להיות רקדנית בלט מקצועית, והיא נחושה להגשים את חלומה.

ניק הארלי

ניק הארלי (מייקל נורי) הוא הבוס ומתעניין האהבה של אלכס. הוא איש עסקים מצליח שבתחילה לא מודע לחייו הכפולים של אלכס. בסופו של דבר הוא מגלה את סודה ועוזר לה להגשים את חלומה להיות רקדנית מקצועית.

ג'יני סאבו

ג'יני סאבו (ליליה סקאלה) היא המורה והמדריכה של אלכס לריקוד. היא פרימה בלרינה לשעבר שכיום בדימוס ומתגוררת בפיטסבורג. היא עוזרת לאלכס להגשים את חלומה להיות רקדנית מקצועית.

גלוריה

גלוריה (סאני ג'ונסון) היא חברתו הטובה ביותר של אלכס וחברתה הרקדנית האקזוטית. היא תומכת בחלומו של אלכס ועוזרת לה להגשים אותו.

לְהָצִיק

הארי (קייל טי הפנר) הוא חברו הטוב השני של אלכס. הוא מתעסק ברחובות שעוזר לאלכס להכניס כף רגלה לדלת של עולם הריקוד המקצועי.

סיכום

פלאשדאנס הוא סרט קלאסי שהפך לקלאסיקה קאלט. הדמויות של אלכס אוונס, ניק הארלי, ג'יני סאבו, גלוריה והארי כולן בלתי נשכחות והפכו לדמויות אייקוניות בעולם הקולנוע. אם אתה רוצה ללמוד עוד על הדמויות של פלאשדאנס, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן