דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לדבר התינוק הזה?

איך קוראים לדבר התינוק הזה?

איך קוראים לדבר התינוק הזה?

איך קוראים לדבר התינוק הזה?

כשזה מגיע לתינוקות, יש כל כך הרבה פריטים שונים שזה יכול להיות קשה לעקוב אחר איך קוראים לכולם. מהמסורתי ועד למודרני, הנה מדריך לשמות השונים של פריטי תינוקות.

הַלבָּשָׁה

כשמדובר בבגדי תינוקות, ישנם כמה מונחים שונים המשמשים. בגד גוף הוא סוג של בגד גוף שעשוי בדרך כלל מכותנה ונצמד במפשעה. הוא נלבש לעתים קרובות כגופייה או כאופציה לבגדי שינה. רומפר הוא בגד מחלק אחד העשוי בדרך כלל מכותנה או מבד רך ובעל שרוולים ורגליים קצרות. הוא נלבש לעתים קרובות כתלבושת מזדמנת או כאופציה לבגדי שינה. סליפר היא סוג של פיג'מה העשויה לרוב מכותנה או מבד רך ובעלת שרוולים ורגליים ארוכים. הוא נלבש לעתים קרובות כאופציה לבגדי שינה.

הַאֲכָלָה

כשמדובר בהאכלת תינוק, ישנם כמה מונחים שונים המשמשים. בקבוק הוא מיכל עם פטמה בקצה אחד המשמש להאכלת פורמולה לתינוק או חלב אם. כוס סיפי היא כוס עם מכסה ופיה המשמשת לסיוע לתינוק במעבר מבקבוק לכוס רגילה. סינר הוא פיסת בד הנלבשת סביב הצוואר כדי להגן על הבגדים מפני שפיכה במהלך האכלה.

החתלה

כשמדובר בהחתלת תינוק, ישנם כמה מונחים שונים המשמשים. חיתול הוא חתיכת חומר סופג הנלבש סביב המותניים ובין הרגליים לספיגת שתן וצואה. כיסוי חיתול הוא חתיכת חומר עמיד למים שמתלבש על החיתול כדי למנוע ממנו לדלוף. דלי חיתולים הוא מיכל המשמש לאחסון חיתולים משומשים עד שניתן להיפטר מהם.

יָשֵׁן

כשזה מגיע לשינה, יש כמה מונחים שונים המשמשים. עריסה היא מיטה שמיועדת לתינוק לישון בה, כיסנית היא מיטה קטנה יותר שמיועדת לתינוק לישון בה סל מוזס היא סלסילה שמיועדת לתינוק לישון בה.

שאלות ותשובות

מה זה אונסי?

בגד גוף הוא סוג של בגד גוף שעשוי בדרך כלל מכותנה ונצמד במפשעה. הוא נלבש לעתים קרובות כגופייה או כאופציה לבגדי שינה.

מה זה כוס סיפי?

כוס סיפי היא כוס עם מכסה ופיה המשמשת לסיוע לתינוק במעבר מבקבוק לכוס רגילה.

מהו כיסוי חיתול?

כיסוי חיתול הוא חתיכת חומר עמיד למים שמתלבש על החיתול כדי למנוע ממנו לדלוף.

מהו סל משה?

סל מוזס הוא סלסילה שמיועדת לתינוק לישון בה.

סיכום

כשזה מגיע לתינוקות, יש כל כך הרבה פריטים שונים שזה יכול להיות קשה לעקוב אחר איך קוראים לכולם. מהמסורתי למודרני, מאמר זה בחן את השמות השונים של פריטי תינוקות. נדונו פריטי לבוש כמו נעלי נעליים, נעלי נעליים וסליפר, כמו גם פריטי האכלה כמו בקבוקים, כוסות סיפי וסינרים. כמו כן, נדונו פריטי החתלה כגון חיתולים, כיסויי חיתולים ודליות החתלה וכן פריטי שינה כגון עריסות, כיסאות וסלסילות מוזס. לבסוף, מדור שאלות ותשובות נכלל כדי לענות על כל שאלה שיש לך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן