דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לגבר בלי איבר מין?

איך קוראים לגבר בלי איבר מין?

איך קוראים לגבר בלי איבר מין?

איך קוראים לגבר בלי איבר מין?

המונחים המשמשים לתיאור גבר ללא פין יכולים להשתנות בהתאם להקשר. במקרים מסוימים משתמשים במונח "סריס", בעוד שבאחרים משתמשים במונח "נולו". בהקשרים רפואיים, המונח "אפליה" משמש לעתים קרובות.

סָרִיס

המונח "סריס" נגזר מהמילה היוונית "eunouchos", שפירושה "שומר המיטה". מבחינה היסטורית, סריס היה אדם שסורס, בדרך כלל במטרה לשרת בחצר מלכותית. בשימוש מודרני, המונח "סריס" משמש לעתים קרובות כדי להתייחס לאדם שסורס, מרצונו או בעל כורחו.

Nullo

המונח "נולו" נגזר מהמילה הלטינית "nullus", שפירושה "אין". בשימוש מודרני, המונח "נולו" משמש לעתים קרובות כדי להתייחס לגבר שהסיר מרצונו את איבר מינו ואשכיו. לפעמים זה מכונה "שינוי גוף" או "מום גוף".

אפליה

המונח "אפליה" נגזר מהמילה היוונית "אפלוס", שפירושה "ללא פין". בהקשרים רפואיים, המונח "אפליה" משמש לעתים קרובות כדי להתייחס למצב מולד שבו זכר נולד ללא איבר מין.

השוואה מהירה

טווח הַגדָרָה
סָרִיס אדם שסורס, מרצונו או בעל כורחו.
Nullo אדם שהסיר מרצונו את איבר מינו ואשכיו.
אפליה מצב מולד בו זכר נולד ללא פין.

דעה אישית

המונחים המשמשים לתיאור גבר ללא איבר מינו יכולים להיות מבלבלים ואף פוגעניים עבור אנשים מסוימים. חשוב להיות מודעים לשפה בה אנו משתמשים כאשר אנו דנים בנושא זה, ולהיות מכבד את בחירתו ונסיבותיו של האדם. חשוב גם לזכור שללא קשר למונח המשמש, הפרט הוא עדיין אדם עם רגשות וראוי שיתייחסו אליו בכבוד ובכבוד. לסיכום, ישנם מונחים שונים המשמשים לתיאור גבר ללא פין, כולל "סריס", "נולו" ו"אפליה". חשוב להיות מודעים לשפה שבה משתמשים בדיון בנושא זה, ולכבד את בחירתו ונסיבותיו של האדם. בנוסף, חשוב לזכור שללא קשר למונח המשמש, הפרט הוא עדיין אדם עם רגשות וראוי שיתייחסו אליו בכבוד ובכבוד. למידע נוסף על נושא זה, בקר בדף YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן