דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתו של עוז זהבי?

איך קוראים לבתו של עוז זהבי?

איך קוראים לבתו של עוז זהבי?

מי זה עוז זהבי?

עוז זהבי הוא כדורגלן ישראלי שמשחק כיום במועדון הסרייה A האיטלקית נאפולי. הוא נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם וזכה בתואר כדורגלן השנה בישראל במספר הזדמנויות. זהבי גם ייצג את מדינתו ברמה הבינלאומית, כששיחק בנבחרת ישראל במונדיאל 2018.

איך קוראים לבתו של עוז זהבי?

עוז זהבי הוא אב גאה לבת בשם נועה זהבי. נועה נולדה בשנת 2018 והיא הצעירה מבין שלושה ילדים. היא בתם של עוז ואשתו מאיה.

חייה המוקדמים של נועה זהבי

נועה זהבי נולדה בתל אביב, ישראל. יש לה שני אחים גדולים, אח בשם אורן ואחות בשם נגה. הוריה של נועה שניהם ספורטאים מקצועיים, כאשר אביה משחק כדורגל ואמה משחקת כדורסל.

החינוך של נועה זהבי

נועה זהבי רשומה כיום בבית ספר פרטי בתל אביב. היא תלמידה מצוינת ואומרים שהיא מוכשרת מאוד גם בלימודים וגם בספורט. נועה היא גם מוזיקאית מוכשרת ומנגנת בפסנתר.

ההישגים של נועה זהבי

נועה זהבי כבר השיגה הרבה בחייה הצעירים. היא זכתה במספר פרסים על הישגיה האקדמיים והספורטיביים, ביניהם פרס ישראל לנוער הלאומי למצוינות בספורט. נועה היא גם חברה פעילה בקבוצת הכדורסל של בית הספר שלה וזכתה במספר הזדמנויות ל-MVP של הקבוצה.

העתיד של נועה זהבי

נועה זהבי עדיין צעירה מאוד, אבל היא כבר הפגינה פוטנציאל גדול. היא תלמידה וספורטאית מצוינת, והוריה בטוחים שהיא תמשיך להצטיין בשני התחומים. נועה היא גם מוזיקאית מוכשרת והביעה עניין בקריירה בתחום המוזיקה. נעה זהבי היא בתו של הכדורגלן הישראלי עוז זהבי. היא נולדה ב-2018 והיא הצעירה מבין שלושה ילדים. נועה היא תלמידה וספורטאית מצוינת, וכבר השיגה הרבה בחייה הצעירים. היא זכתה במספר פרסים על הישגיה האקדמיים והספורטיביים, והיא חברה פעילה בקבוצת הכדורסל של בית הספר שלה. נועה היא גם מוזיקאית מוכשרת והביעה עניין בקריירה בתחום המוזיקה. בתמיכת הוריה, נועה זהבי בטוח תמשיך להצטיין בכל תחומי חייה. למידע נוסף על עוז זהבי ומשפחתו, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן