דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתו של מושיק עפיה?

איך קוראים לבתו של מושיק עפיה?

איך קוראים לבתו של מושיק עפיה?

מי זה מושיק עפיה?

מושיק עפיה הוא זמר ופזמונאי ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות הסינגלים הלהיטים שלו כמו "צור משלו", "כל העולם כלו" ו"כח זה". כמו כן הוציא מספר אלבומים, ביניהם "סוף העולם" ו"קול העולם כולו". הוא אמן פופולרי בישראל וידוע בסגנון המוזיקה הייחודי שלו המשלב מוזיקת פולק ישראלית מסורתית עם פופ מודרני.

איך קוראים לבתו של מושיק עפיה?

מושיק עפיה הוא אב גאה לבת אחת, ששמה שירה. שירה נולדה בשנת 2008 וכיום היא בת 12. היא זמרת ורקדנית מוכשרת ומופיעה לעתים קרובות בקליפים של אביה.

עובדות מעניינות על מושיק עפיה

עוּבדָה תיאור
הוא רב-אינסטרומנטליסט מושיק עפיה הוא נגן רב-אינסטרומנטלי, מנגן בגיטרה, בס, קלידים ותופים.
הוא זכה במספר פרסים מושיק עפיה זכה במספר פרסים, ביניהם פרסי המוזיקה הישראלית לאמן הגבר הטוב ביותר בשנת 2008 ופרסי ערוץ המוזיקה הישראלי לאמן הגבר הטוב ביותר ב-2011.
הוא שיתף פעולה עם אמנים אחרים מושיק עפיה שיתף פעולה עם אמנים רבים נוספים, ביניהם דוד ברוזה, עידן רייכל ושלמה ארצי.

הוא הופיע במדינות רבות

מושיק עפיה הופיע במדינות רבות בעולם, ביניהן ארצות הברית, קנדה, צרפת, גרמניה ובריטניה. הוא גם הופיע בפסטיבלים רבים, כמו פסטיבל גלסטונברי באנגליה ופסטיבל הג'אז הבינלאומי של מונטריאול בקנדה.

הוא הוציא מספר אלבומים

מושיק עפיה הוציא מספר אלבומים, ביניהם "סוף העולם" (2008), "כל העולם כלו" (2009), "כח זה" (2010), ו"צור משלו" (2013). המוזיקה שלו הוצגה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, ביניהם הסדרה הישראלית "סרוגים" והסרט ההוליוודי "החוב".

יש לו בת

מושיק עפיה הוא אב גאה לבת אחת, שירה, שנולדה בשנת 2008. שירה היא זמרת ורקדנית מוכשרת ומופיעה לעיתים קרובות בקליפים של אביה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן