דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתו של גיא פינס?

איך קוראים לבתו של גיא פינס?

איך קוראים לבתו של גיא פינס?

מי זה גיא פינס?

גיא פינס הוא עיתונאי ומגיש טלוויזיה ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בתוכנית החדשות הישראלית "ערב טוב עם גיא פינס" ששודרה בשנים 1997 עד 2018. הוא גם מנחה תוכנית האירוח הישראלית הפופולרית "תוכנית גיא פינס". פינס הוא דמות מוכרת בתקשורת הישראלית ונחשב לאחד האנשים המשפיעים במדינה.

איך קוראים לבתו של גיא פינס?

לגיא פינס שתי בנות, שתיהן נקראות על שמו. לבתו הבכורה קוראים גיאנה ולבת הצעירה קוראים גווילה. שני השמות הללו נגזרים משמו של גיא, כאשר גיאנה היא שילוב של גיא ואנה, וגילה היא שילוב של גיא ואלה.

גיאנה פינס

גיאנה פינס היא בתו הבכורה של גיא פינס. היא נולדה בשנת 1999 וכיום היא בת 21. גיאנה היא סטודנטית באוניברסיטת תל אביב ולומדת פסיכולוגיה. היא גם זמרת שאפתנית והוציאה כמה סינגלים.

גווילה פינס

גווילה פינס היא בתו הצעירה של גיא פינס. היא נולדה בשנת 2002 וכיום היא בת 18. גווילה היא סטודנטית באוניברסיטה העברית בירושלים ולומדת מדעי המדינה. היא גם שחקנית שאפתנית והופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל אוּנִיבֶרְסִיטָה קריירה
גיאנה פינס 21 אוניברסיטת תל אביב פסיכולוגיה/זמר
גווילה פינס 18 האוניברסיטה העברית בירושלים מדע המדינה/שחקנית

לסיכום, לגיא פינס יש שתי בנות, גיאנה וגילה, שתיהן נקראות על שמו. גיאנה היא בת 21 ולומדת פסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב. גווילה בת 18 ולומדת מדעי המדינה באוניברסיטה העברית בירושלים. שניהם גם מנהלים קריירה בתעשיית הבידור. כדי ללמוד עוד על גיא פינס ובנותיו, תוכלו לצפות בסרטונים של גיא פינס ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן