דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתו של אייל קיציס?

איך קוראים לבתו של אייל קיציס?

איך קוראים לבתו של אייל קיציס?

מי זה אייל קיציס?

אייל קיציס הוא יזם ומשקיע ישראלי שהיה מעורב במספר מיזמים עסקיים מצליחים. הוא המייסד של חברת ההון סיכון Kitzis Ventures, והשקיע במספר סטארטאפים ישראלים. הוא גם המייסד של מאיץ הסטארטאפים הישראלי, The Junction.

איך קוראים לבתו של אייל קיציס?

לבתו של אייל קיציס קוראים נועה קיציס. נועה הוא שם עברי, שפירושו "תנועה" או "תנועה". זה גם שמה של דמות בתנ"ך, שהיא בתם של יעקב ולאה. נועה קיציס היא יזמית מצליחה בפני עצמה, לאחר שהקימה את מאיץ הסטארט-אפים הישראלי, The Junction. היא גם אשת הון סיכון, לאחר שהשקיעה במספר סטארטאפים ישראלים.

השוואה מהירה

שֵׁם מַשְׁמָעוּת מָקוֹר
נועה תנועה/תנועה עִברִית
יעקב משלים עִברִית
לאה פרה פראית עִברִית

נועה קיציס היא בתו של אייל קיציס, יזם ומשקיע ישראלי. שמה נגזר מהשפה העברית, ופירושו "תנועה" או "תנועה". זהו גם שמה של דמות בתנ"ך, שהיא בתם של יעקב ולאה. נועה היא יזמית מצליחה בזכות עצמה, לאחר שהקימה את מאיץ הסטארטאפים הישראלי, The Junction. היא גם אשת הון סיכון, לאחר שהשקיעה במספר סטארטאפים ישראלים. נועה קיציס היא אשת עסקים ויזמית מצליחה, ושמה משקף את השאיפה והדחף שלה. שמה הוא תזכורת לחשיבות התנועה והתנועה בהשגת ההצלחה. היא גם תזכורת לחשיבות המשפחה והמסורת, שכן שמה נגזר מהשפה העברית והוא שמה של דמות בתנ"ך. נועה קיציס היא אשת עסקים ויזמית מצליחה, ושמה משקף את השאיפה והדחף שלה. שמה הוא תזכורת לחשיבות התנועה והתנועה בהשגת ההצלחה. היא גם תזכורת לחשיבות המשפחה והמסורת, שכן שמה נגזר מהשפה העברית והוא שמה של דמות בתנ"ך. נועה קיציס היא דוגמה כיצד ניתן להגיע להצלחה באמצעות עבודה קשה ומסירות, ושמה הוא תזכורת לחשיבות המשפחה והמסורת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן