דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבעלה של קרן פלס?

איך קוראים לבעלה של קרן פלס?

איך קוראים לבעלה של קרן פלס?

מי זאת קרן פלס?

קרן פלס היא שחקנית, דוגמנית ואישת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השמיניה" ו"השמיניה 2". היא גם פנים פופולריות בתעשיית האופנה הישראלית, לאחר שהופיעה במגזינים ובקמפיינים רבים.

מיהו בעלה של קרן פלס?

קרן פלס נשואה לשחקן והדוגמן הישראלי, שלומי אלקבץ. בני הזוג ביחד מאז 2011 ויש להם שני ילדים משותפים. שלומי אלקבץ הוא שחקן, דוגמן ואיש טלוויזיה ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השמיניה" ו"השמיניה 2". הוא גם פנים פופולריות בתעשיית האופנה הישראלית, לאחר שהופיע במגזינים ובקמפיינים רבים.

הרקע של שלומי אלקבץ

שלומי אלקבץ נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1979. למד משחק בסטודיו למשחק ניסן נתיב בתל אביב ומאז הופיע במספר רב של סדרות טלוויזיה, סרטים ופרסומות. הוא גם דוגמן והופיע במספר קמפיינים אופנתיים.

הזוגיות של קרן פלס ושלומי אלקבץ

קרן פלס ושלומי אלקבץ הכירו לראשונה ב-2011 והחלו לצאת זמן קצר לאחר מכן. הם נישאו ב-2014 ויש להם שני ילדים משותפים. בני הזוג פעילים מאוד בתעשיית הבידור הישראלית ולרוב נראים מגיעים יחד לאירועים.

סיכום

קרן פלס היא שחקנית, דוגמנית ואישת טלוויזיה ישראלית. היא נשואה לשחקן והדוגמן הישראלי, שלומי אלקבץ. בני הזוג ביחד מאז 2011 ויש להם שני ילדים משותפים. שלומי אלקבץ הוא שחקן, דוגמן ואיש טלוויזיה ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השמיניה" ו"השמיניה 2". הוא גם פנים פופולריות בתעשיית האופנה הישראלית, לאחר שהופיע במגזינים ובקמפיינים רבים. למידע נוסף על קרן פלס ושלומי אלקבץ, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן