דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבנה של עדי הימלבלוי?

איך קוראים לבנה של עדי הימלבלוי?

איך קוראים לבנה של עדי הימלבלוי?

הבן של עדי הימלבלוי

עדי הימלבלוי היא יזמית ואישת עסקים ישראלית ידועה. הוא המייסד והמנכ"ל של כמה חברות מצליחות, וזוכה להערכה רבה בעולם העסקים. הוא גם אב גאה לבן, ששמו אינו ידוע ברבים. לבנה של עדי הימלבלוי קוראים יאיר הימלבלוי. כיום הוא בסוף שנות העשרים לחייו והוא יזם מצליח בפני עצמו. יאיר הוא המייסד והמנכ"ל של חברת פיתוח תוכנה מצליחה, וזוכה להערכה רבה בעולם הטכנולוגיה. הוא גם תומך נלהב למען צדק חברתי והגנת הסביבה. יאיר הוא חבר פעיל בקהילת הטכנולוגיה הישראלית, ונואם תדיר בכנסים ואירועים טכנולוגיים. הוא גם תורם קבוע לפרסומים טכנולוגיים, ולעתים קרובות מופיע בראיונות ובכתבות.

החינוך של יאיר

יאיר למד באוניברסיטה העברית היוקרתית בירושלים, שם סיים תואר במדעי המחשב. כמו כן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאותה אוניברסיטה. יאיר הוא לומד נלהב ומחפש תמיד דרכים חדשות להרחיב את הידע והכישורים שלו.

הקריירה של יאיר

הקריירה של יאיר החלה בגיל צעיר, כשהקים את חברת פיתוח התוכנה הראשונה שלו. מאז, הוא המשיך והקים עוד כמה חברות מצליחות, וכיום הוא דמות מוכרת בעולם הטכנולוגיה. יאיר גם נואם תדיר בכנסים ואירועים טכנולוגיים, ומופיע לעתים קרובות בראיונות ובכתבות.

הפילנתרופיה של יאיר

יאיר הוא פילנתרופ פעיל, ונלהב להחזיר לקהילה. הוא תורם קבוע לכמה ארגוני צדקה, והוא תומך חזק לצדק חברתי והגנה על הסביבה. הוא גם נואם תדיר באירועי צדקה, ולעתים קרובות מופיע בראיונות ובכתבות.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל חינוך קריירה פִילָנטרוֹפִּיָה
יאיר הימלבלוי שנות ה-20 המאוחרות מדעי המחשב ומנהל עסקים פיתוח תוכנה ויזמות צדק חברתי והגנת הסביבה

יאיר הימלבלוי הוא יזם ופילנתרופ מצליח, והוא בנה הגאה של עדי הימלבלוי. הוא חבר פעיל בקהילת הטכנולוגיה הישראלית, ותומך נלהב למען צדק חברתי והגנת הסביבה. יאיר נואם תדיר בכנסים ואירועים טכנולוגיים, ומופיע לעתים קרובות בראיונות ובכתבות.

דעה אישית

בנה של עדי הימלבלוי, יאיר, הוא בחור צעיר ומרשים. הוא יזם ופילנתרופ מצליח, וזוכה להערכה רבה בעולם הטכנולוגיה. הוא גם תומך נלהב של צדק חברתי והגנת הסביבה, ונואם תדיר בכנסים ואירועים טכנולוגיים. יאיר הוא דוגמה מעוררת השראה למה שניתן להשיג כאשר משלבים עבודה קשה, מסירות ותשוקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן