דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבחורה שיש לה גם זין וגם כוס?

איך קוראים לבחורה שיש לה גם זין וגם כוס?

איך קוראים לבחורה שיש לה גם זין וגם כוס?

מה זה הרמפרודיטה?

הרמפרודיטה היא אדם שיש לו איבר מין זכרי ונשי כאחד. מצב זה ידוע גם כאינטרסקס, וההערכה היא שכ-1 מכל 2,000 אנשים נולדים עם מצב זה. הרמפרודיטים נולדים עם איברי רבייה זכריים ונשיים כאחד, וייתכן שיש להם הורמונים זכריים ונשיים כאחד. הרמפרודיטים מכונים לפעמים "אינטרסקס" או "איברי מין מעורפלים". הסיבה לכך היא שאיברי המין של הרמפרודיטה אינם בבירור זכר או נקבה. במקרים מסוימים, איברי המין עשויים להיות מעורפלים או אפילו לא שלמים.

מהו פסאודוהרמפרודיט?

פסאודוהרמפרודיט הוא אדם שיש לו את המאפיינים הפיזיים של מין אחד, אך המבנה הגנטי של המין השני. לדוגמה, לאדם עשוי להיות מאפיינים פיזיים של זכר, אך יש לו מבנה גנטי של נקבה. מצב זה ידוע גם בתור "הרמפרודיטה אמיתית".

מה זה טרנססקסואל?

טרנססקסואל הוא אדם המזדהה כמגדר שונה מהמגדר שהוקצה לו בלידה. לטרנסקסואלים עשויים להיות מאפיינים פיזיים של מין אחד, אך מזדהים כמין השני. לדוגמה, לאדם עשוי להיות מאפיינים פיזיים של זכר, אך להזדהות כנקבה.

מה ההבדל בין הרמפרודיטה לטרנססקסואל?

ההבדל העיקרי בין הרמפרודיטה לטרנססקסואל הוא שהרמפרודיטה נולדת עם איבר מין זכרי ונשי כאחד, בעוד טרנססקסואל נולד עם מאפיינים פיזיים של מין אחד, אך מזדהה כמין השני.

מה ההבדל בין הרמפרודיטה לפסאודוהרמפרודיטה?

ההבדל העיקרי בין הרמפרודיטה לפסאודוהרמפרודיטה הוא שהרמפרודיטה נולדת עם איבר מין זכרי ונקבי כאחד, בעוד פסאודוהרמפרודיטה נולדת עם מאפיינים פיזיים של מין אחד, אך בעלת המבנה הגנטי של המין השני.

איך קוראים לבחורה שיש לה גם זין וגם כוס?

המונח לאדם שיש לו איבר מין זכרי ונשי הוא הרמפרודיטה. מונח זה משמש גם לתיאור אנשים שהם אינטרסקסים או בעלי איבר מין מעורפל. המונח לאדם בעל מאפיינים פיזיים של מין אחד, אך המבנה הגנטי של המין השני הוא פסאודוהרמפרודיט. המונח לאדם שיש לו מאפיינים פיזיים של מין אחד, אך מזדהה כמין השני הוא טרנססקסואל.

השוואה מהירה

טווח הַגדָרָה
אַנְדְרוֹגִינוּס אדם שיש לו איבר מין זכרי ונשי כאחד
פסאודוהרמפרודיטה אדם שיש לו מאפיינים פיזיים של מין אחד, אבל המבנה הגנטי של המין השני
טרנססקסואל אדם בעל מאפיינים פיזיים של מין אחד, אך מזדהה כמין השני

לסיכום, הרמפרודיטה היא אדם שיש לו איבר מין זכרי ונשי כאחד, פסאודוהרמפרודיטה היא אדם שיש לו מאפיינים פיזיים של מין אחד, אך המבנה הגנטי של המין השני, וטרנססקסואל הוא אדם שיש לו מאפיינים פיזיים של מין אחד, אבל מזדהה כמין השני.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן