דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאנשים שאינם צמחונים?

איך קוראים לאנשים שאינם צמחונים?

איך קוראים לאנשים שאינם צמחונים?

מה זה לא צמחוני?

לא צמחוני הוא אדם שאוכל בשר, עופות, דגים ומוצרים אחרים מהחי כמו ביצים ומוצרי חלב. אנשים שאינם צמחונים מכונים לפעמים אוכלי כל, מה שאומר שהם אוכלים גם מוצרים מהצומח וגם מהחי. לא צמחונים הם ההפך מצמחונים, שאינם אוכלים מוצרים מן החי. מי שאינם צמחונים מכונים לפעמים "טורפים" או "אוכלי בשר". מונחים אלה משמשים לתיאור אנשים שאוכלים תזונה המורכבת בעיקר ממוצרים מן החי. עם זאת, חשוב לציין שלא כל הלא צמחונים הם טורפים. חלק מהאנשים שאינם צמחונים עשויים לאכול תזונה שהיא בעיקרה על בסיס צמחי, אך עדיין כוללת כמה מוצרים מן החי.

סוגי לא צמחונים

ניתן לחלק את הלא צמחונים לשתי קטגוריות עיקריות: אלו שאוכלים רק מוצרים מן החי ואלו שאוכלים גם מוצרים מן החי וגם מהצומח. הקטגוריה הראשונה כוללת אנשים שאוכלים תזונה המורכבת בעיקר ממוצרים מן החי, כגון בשר, עופות, דגים, ביצים ומוצרי חלב. אנשים אלה מכונים לפעמים "טורפים" או "אוכלי בשר". הקטגוריה השנייה כוללת אנשים שאוכלים תזונה המורכבת ממוצרים מן החי והן מהצומח. אנשים אלה מכונים לפעמים "אוכלי כל". אוכלי כל אוכלים מגוון של מזונות, כולל בשר, עוף, דגים, ביצים, מוצרי חלב, פירות, ירקות, דגנים וקטניות.

השוואה מהירה

סוג של לא צמחוני דִיאֵטָה
טורף בעיקר מוצרים מן החי
אוכל כל מוצרים מן החי והצומח

היתרונות בלהיות לא צמחוני

אנשים שאינם צמחונים יכולים ליהנות ממגוון יתרונות בריאותיים. אכילת תזונה הכוללת מוצרים מן החי יכולה לספק חומרים מזינים חיוניים כגון חלבון, ברזל, אבץ וויטמין B12. חומרים מזינים אלו חשובים לשמירה על בריאות הגוף והנפש. בנוסף, לאנשים שאינם צמחונים אולי יהיה קל יותר לקבל מספיק קלוריות וחומרי מזון כדי לענות על הצרכים היומיומיים שלהם. מוצרים מהחי הם בדרך כלל עשירים בקלוריות ויכולים לספק מקור מהיר לאנרגיה. לבסוף, לאנשים שאינם צמחונים אולי יהיה קל יותר לדבוק בתזונה שלהם. אכילת מגוון מזונות יכולה לסייע במניעת שעמום ותשוקה, מה שיכול להקל על שמירה על אורח חיים בריא.

סיכום

לא צמחונים הם אנשים שאוכלים בשר, עופות, דגים ומוצרים אחרים מהחי כמו ביצים ומוצרי חלב. ניתן לחלק את הלא צמחונים לשתי קטגוריות עיקריות: אלו שאוכלים רק מוצרים מן החי ואלו שאוכלים גם מוצרים מן החי וגם מהצומח. אנשים שאינם צמחונים יכולים ליהנות ממגוון יתרונות בריאותיים, כולל קבלת מספיק קלוריות וחומרי תזונה חיוניים. אכילת מגוון מזונות יכולה גם לסייע במניעת שעמום ותשוקה, מה שיכול להקל על שמירה על אורח חיים בריא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן