דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאנשים המסיעים חולים?

איך קוראים לאנשים המסיעים חולים?

איך קוראים לאנשים המסיעים חולים?

איך קוראים לאנשים המסיעים חולים?

כאשר מטופל צריך להיות מועבר ממקום למקום, יש מגוון של אנשים שיכולים לספק שירות זה. בהתאם לסוג ההובלה הדרושה, לאדם המספק את השירות עשויים להיות תארים וכישורים שונים. במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של אנשים שמעבירים חולים ואת הכישורים שהם צריכים לעשות זאת.

טכנאי רפואת חירום (EMTs)

טכנאי חירום רפואיים (EMTs) מאומנים לספק טיפול רפואי בסיסי ולהסיע חולים למתקן רפואי. EMTs בדרך כלל עובדים באמבולנסים והם מאומנים להעריך את מצבו של המטופל ולספק טיפול רפואי בסיסי, כגון מתן חמצן או ביצוע החייאה. על מנת להפוך ל-EMT, אנשים חייבים להשלים תוכנית הכשרה שאושרה על ידי המדינה ולעבור בחינת הסמכה.

פרמדיקים

חובשים מאומנים לספק טיפול רפואי מתקדם ולהסיע חולים למתקן רפואי. חובשים בדרך כלל עובדים באמבולנסים והם מאומנים להעריך את מצבו של המטופל ולספק טיפול רפואי מתקדם, כגון מתן תרופות או ביצוע הליכים מתקדמים לתמיכת חיים. על מנת להיות פרמדיק, אנשים חייבים להשלים תוכנית הכשרה שאושרה על ידי המדינה ולעבור בחינת הסמכה.

נהגי הובלה רפואית

נהגי הובלה רפואית מאומנים להסיע חולים אל ומתקנים רפואיים. נהגי הובלה רפואית עובדים בדרך כלל ברכבים שאינם דחופים, כגון טנדרים או מכוניות, והם מאומנים להעריך את מצבו של המטופל ולספק טיפול רפואי בסיסי, כגון מתן חמצן או ביצוע החייאה. על מנת להפוך לנהג הובלה רפואית, אנשים חייבים להשלים תוכנית הכשרה שאושרה על ידי המדינה ולעבור בחינת הסמכה.

השוואה מהירה

סוג של בן אדם כישורים סוג הרכב טיפול רפואי ניתן
טכנאי רפואת חירום (EMT) תוכנית הכשרה ובחינת הסמכה באישור המדינה אַמבּוּלַנס טיפול רפואי בסיסי
חוֹבֵשׁ תוכנית הכשרה ובחינת הסמכה באישור המדינה אַמבּוּלַנס טיפול רפואי מתקדם
נהג הובלה רפואית תוכנית הכשרה ובחינת הסמכה באישור המדינה רכב לא חירום (טנדר, מכונית וכו') טיפול רפואי בסיסי

כאשר מטופל צריך להיות מועבר ממקום למקום, יש מגוון של אנשים שיכולים לספק שירות זה. בהתאם לסוג ההובלה הדרושה, לאדם המספק את השירות עשויים להיות תארים וכישורים שונים. טכנאי חירום רפואיים (EMTs) מאומנים לספק טיפול רפואי בסיסי ולהסיע חולים למתקן רפואי. חובשים מאומנים לספק טיפול רפואי מתקדם ולהסיע חולים למתקן רפואי. נהגי הובלה רפואית מאומנים להסיע חולים אל ומתקנים רפואיים. על מנת להיות נהג EMT, פרמדיק או הובלה רפואית, אנשים חייבים להשלים תוכנית הכשרה שאושרה על ידי המדינה ולעבור בחינת הסמכה. לסיכום, יש מגוון של אנשים שיכולים לספק שירותי הסעות חולים, כולל רפואת חולים, פרמדיקים ונהגי הובלה רפואית. כל אחד מהאנשים הללו חייב להשלים תוכנית הכשרה שאושרה על ידי המדינה ולעבור בחינת הסמכה על מנת לספק שירותים אלה. בהתאם לסוג ההובלה הדרושה, לאדם המספק את השירות עשויים להיות תארים וכישורים שונים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן