דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאנטרקוט בצפון אמריקה?

איך קוראים לאנטרקוט בצפון אמריקה?

איך קוראים לאנטרקוט בצפון אמריקה?

מה זה אנטריקוט?

אנטריקוט הוא כינוי צרפתי לסטייק שנחתך מאזור הצלעות של הפרה. זהו נתח סמיך ללא עצמות של סטייק שבדרך כלל צולים או מטוגן במחבת. זהו נתח סטייק פופולרי באירופה, ולעתים קרובות מוגש עם רוטב או לצד ירקות.

איך נקרא אנטריקוט בצפון אמריקה?

בצפון אמריקה, האנטריקוט ידוע בכמה שמות שונים. זה מכונה בדרך כלל סטייק ribeye, סטייק צלעות או סטייק דלמוניקו. זה מכונה לפעמים גם פילה סקוטי או סטייק ספנסר.

סטייק ריביי

סטייק ריביי הוא השם הנפוץ ביותר לאנטרקוט בצפון אמריקה. זהו נתח סטייק ללא עצמות שנלקח מאזור הצלעות של הפרה. זהו נתח סמיך של סטייק שבדרך כלל צולים או מטוגן במחבת. זהו נתח סטייק פופולרי המוגש לרוב עם רוטב או לצד ירקות.

סטייק צלעות

סטייק הצלעות הוא שם נוסף לאנטרקוט בצפון אמריקה. זהו נתח סטייק ללא עצמות שנלקח מאזור הצלעות של הפרה. זהו נתח סמיך של סטייק שבדרך כלל צולים או מטוגן במחבת. זהו נתח סטייק פופולרי המוגש לרוב עם רוטב או לצד ירקות.

סטייק דלמוניקו

סטייק דלמוניקו הוא שם נוסף לאנטרקוט בצפון אמריקה. זהו נתח סטייק ללא עצמות שנלקח מאזור הצלעות של הפרה. זהו נתח סמיך של סטייק שבדרך כלל צולים או מטוגן במחבת. זהו נתח סטייק פופולרי המוגש לרוב עם רוטב או לצד ירקות.

פילה סקוטש

פילה סקוטי הוא שם נוסף לאנטרקוט בצפון אמריקה. זהו נתח סטייק ללא עצמות שנלקח מאזור הצלעות של הפרה. זהו נתח סמיך של סטייק שבדרך כלל צולים או מטוגן במחבת. זהו נתח סטייק פופולרי המוגש לרוב עם רוטב או לצד ירקות.

סטייק ספנסר

סטייק ספנסר הוא שם נוסף לאנטרקוט בצפון אמריקה. זהו נתח סטייק ללא עצמות שנלקח מאזור הצלעות של הפרה. זהו נתח סמיך של סטייק שבדרך כלל צולים או מטוגן במחבת. זהו נתח סטייק פופולרי המוגש לרוב עם רוטב או לצד ירקות.

סיכום

אנטריקוט הוא כינוי צרפתי לסטייק שנחתך מאזור הצלעות של הפרה. בצפון אמריקה, האנטריקוט ידוע בכמה שמות שונים, כולל סטייק ריבייה, סטייק צלעות, סטייק דלמוניקו, פילה סקוטי וסטייק ספנסר. זהו נתח סמיך ללא עצמות של סטייק שבדרך כלל צולים או מטוגן במחבת. זהו נתח סטייק פופולרי המוגש לרוב עם רוטב או לצד ירקות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן