דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאמו של איתי לוי?

איך קוראים לאמו של איתי לוי?

איך קוראים לאמו של איתי לוי?

מידע רקע

איתי לוי

איתי לוי הוא שחקן וקומיקאי ישראלי. הוא ידוע בתפקידיו בסדרות הטלוויזיה "רמזור" ו"האופה והיפה". הוא גם שחקן קול והופיע בסרטים כמו "החוב" ו"הנסיך הירוק".

אמא של איתי לוי

לאמו של איתי לוי קוראים גלית לוי. היא מורה לשעבר וכיום היא בדימוס. היא גם סופרת ופרסמה כמה ספרים, ביניהם "סיפורה של משפחה" ו"סיפורו של חלום". היא גם המייסדת של "קרן גלית לוי", המוקדשת לסיוע לילדים לקויי למידה.

שולחן

שֵׁם כיבוש הישגים
גלית לוי מורה וסופר לשעבר מייסדת קרן גלית לוי

מידע נוסף

חיי משפחה

איתי לוי נשוי לשחקנית והזמרת נועה קירל. יש להם שני ילדים משותפים, בת בשם נועם ובן בשם עמית. גלית לוי היא סבתא לנועם ועמית.

קריירה

איתי לוי החל את דרכו בצבא הישראלי, שם שירת כצנחן. לאחר שירותו, הוא החל להמשיך בקריירה של משחק. מאז הוא הופיע במספר תוכניות טלוויזיה, סרטים והפקות במה. הוא גם שחקן קול והופיע בסרטים כמו "החוב" ו"הנסיך הירוק".

פִילָנטרוֹפִּיָה

גלית לוי היא פילנתרופית פעילה. היא המייסדת של "קרן גלית לוי", המוקדשת לסיוע לילדים לקויי למידה. היא גם הייתה מעורבת במטרות צדקה שונות, כולל ארגון "הצילו לבו של ילד".

סיכום

אמו של איתי לוי, גלית לוי, היא מורה וסופרת לשעבר שכיום בדימוס. היא גם המייסדת של "קרן גלית לוי", המוקדשת לסיוע לילדים לקויי למידה. היא סבתא לשני ילדיו של איתי, נועם ועמית. איתי לוי הוא שחקן מצליח, קולן ונדבן, נשוי לשחקנית והזמרת נועה קירל.

לקריאה נוספת

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן