דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאיבר הפרטי של אישה?

איך קוראים לאיבר הפרטי של אישה?

איך קוראים לאיבר הפרטי של אישה?

איך קוראים לאיבר הפרטי של אישה?

האיבר הפרטי הנשי נקרא הפות. הפות הוא החלק החיצוני של מערכת הרבייה הנשית וכולל את השפתיים, הדגדגן, השופכה ופתח הנרתיק. הפות הוא האזור בגוף הרגיש ביותר לגירוי מיני ומהווה מקור להנאה מינית עבור נשים רבות.

האנטומיה של הפות

הפות מורכבת מכמה חלקים שונים, כולל השפתיים הגדולות (השפתיים החיצוניות), השפתיים הקטנות (השפתיים הפנימיות), הדגדגן, פתח השופכה ופתח הנרתיק. השפתיים הגדולות הן שני קפלי עור בשרניים הנמשכים מ-mons pubis (תלולית הערווה) ועד לפרינאום (האזור שבין פי הטבעת לנרתיק). השפתיים הקטנות הן שני קפלי עור דקים השוכנים ממש בתוך השפתיים הגדולות ומקיפים את פתחי השופכה והנרתיק. הדגדגן הוא איבר קטן ורגיש הממוקם בחלק העליון של הפות. פתח השופכה הוא הפתח שדרכו עובר השתן משלפוחית השתן אל החלק החיצוני של הגוף. פתח הנרתיק הוא הפתח שדרכו עוברים דם הווסת ונוזלים אחרים מהגוף.

פיזיולוגיה של הפות

הפות מורכב מכמה סוגים שונים של רקמות, כולל עור, שריר וקרום רירי. עור הפות רגיש מאוד ומכיל קצוות עצבים רבים שאחראים להנאה מינית. שרירי הפות אחראים להתכווצות והרפיה של פתח הנרתיק. הממברנות הריריות של הפות מייצרות סיכה כדי לעזור להקל על יחסי מין.

פונקציות של הוולווה

לפות יש כמה תפקידים חשובים. הוא מקור ההנאה המינית לנשים רבות ואחראי גם לייצור סיכה בזמן קיום יחסי מין. הפות משמשת גם ככניסה לנרתיק ומהווה את האתר של המחזור החודשי. בנוסף, הפות אחראית לייצור הורמונים המווסתים את המחזור החודשי.

סיכום

הפות הוא חלק חשוב ממערכת הרבייה הנשית. הוא מקור ההנאה המינית עבור נשים רבות ואחראי על ייצור הסיכה בזמן קיום יחסי מין. הפות משמשת גם ככניסה לנרתיק ומהווה את האתר של המחזור החודשי. בנוסף, הפות אחראית לייצור הורמונים המווסתים את המחזור החודשי. למידע נוסף על האנטומיה והפיזיולוגיה של מערכת הרבייה הנשית, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן