דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאחיו של יונתן מרגי?

איך קוראים לאחיו של יונתן מרגי?

איך קוראים לאחיו של יונתן מרגי?

מי זה יונתן מרגי?

יונתן מרגי הוא פוליטיקאי ישראלי המכהן בכנסת משנת 2006. הוא חבר מפלגת ש"ס ומכהן כיום כשר לשירותי דת. מרגי נולד בירושלים בשנת 1979 והוא בנו של הרב עובדיה יוסף, מנהיג רוחני בולט בקהילה היהודית הספרדית.

מי האח של יונתן מרגי?

אחיו של יונתן מרגי הוא יצחק מרגי, שהוא גם פוליטיקאי ישראלי בולט. יצחק מרגי נולד בירושלים בשנת 1977 והוא אחיו הצעיר של יונתן מרגי. הוא חבר במפלגת ש"ס ומכהן כיום כשר החינוך.

מערכת היחסים של יונתן ויצחק

יונתן ויצחק היו קרובים מאז ילדותם ותמיד תמכו זה בשאיפותיו הפוליטיות של זה. הם עבדו יחד בפרויקטים ויוזמות רבות, כולל הקמת בית ספר חדש בירושלים.

אבא של יונתן ויצחק

אביהם של יונתן ויצחק, הרב עובדיה יוסף, היה מנהיג רוחני בולט בקהילה היהודית הספרדית. הוא היה מייסד מפלגת ש"ס ושימש כמנהיגה הרוחני עד מותו בשנת 2013. הוא השפיע רבות על הקריירה הפוליטית של יונתן ויצחק כאחד.

הישגיהם של יונתן ויצחק

יונתן ויצחק זכו שניהם להצלחה רבה בקריירה הפוליטית שלהם. יונתן מכהן בכנסת משנת 2006 וכיום מכהן כשר לשירותי דת. יצחק מכהן בכנסת משנת 2003 וכיום מכהן כשר החינוך. שניהם סייעו בקידום סדר היום של מפלגת ש"ס.

סיכום

יונתן ויצחק מרגי הם שני פוליטיקאים ישראלים בולטים, קרובים מילדותם. הם בניו של הרב עובדיה יוסף, מייסד מפלגת ש"ס, ושניהם זכו להצלחה רבה בקריירה הפוליטית שלהם. יונתן מכהן כיום כשר לשירותי דת ויצחק מכהן כיום כשר החינוך. שני האחים סייעו בקידום סדר היום של ש"ס ועבדו יחד בפרויקטים ויוזמות רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן