דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאחיו של דורי?

איך קוראים לאחיו של דורי?

איך קוראים לאחיו של דורי?

מי זה דורי?

דורי היא דמות בדיונית מסרט האנימציה הפופולרי מוצאים את נמו. דורי הוא דג טאנג כחול שהוא הדאוטרגוניסט של הסרט. היא חברה נאמנה למרלין, דג הליצן, ועוזרת לו במסעו למצוא את בנו נמו. דורי הוא דמות מאוד אופטימית ועליזה שאוהבת לשיר ולרקוד. היא גם מאוד אמיצה ואמיצה, לעתים קרובות מסכנת את עצמה כדי לעזור לחבריה.

איך קוראים לאחיו של דורי?

לדורי יש אח בשם גיל. גיל הוא דג אליל מורי שהוא מנהיג חבורת הטנקים. הוא דג מאוד אינטליגנטי ובעל תושייה שעוזר למרלין ולדורי במסעם. הוא גם מאוד אמיץ ואמיץ, לעתים קרובות מעמיד את עצמו בסכנה כדי לעזור לחבריו.

הבדלים בין דורי לגיל

אִישִׁיוּת

דורי הוא דמות מאוד אופטימית ועליזה שאוהבת לשיר ולרקוד. היא גם מאוד אמיצה ואמיצה, לעתים קרובות מסכנת את עצמה כדי לעזור לחבריה. מצד שני, גיל הוא דג מאוד אינטליגנטי ובעל תושייה שעוזר למרלין ודורי במסעם. הוא גם מאוד אמיץ ואמיץ, לעתים קרובות מעמיד את עצמו בסכנה כדי לעזור לחבריו.

מראה חיצוני

דורי הוא דג טאנג כחול ואילו גיל הוא דג אליל מורי. לדורי גוף כחול בוהק עם זנב וסנפירים צהובים. לג'יל גוף לבן עם פסים שחורים וצהובים וזנב וסנפירים צהובים.

תפקיד בסרט

דורי הוא הדוטרגוניסט של הסרט ועוזר למרלין במסעו למצוא את בנו נמו. גיל הוא מנהיג חבורת הטנקים ועוזר למרלין ודורי במסעם.

השוואה מהירה

אופי אִישִׁיוּת מראה חיצוני תפקיד בסרט
דורי אופטימי ועליז, אמיץ ואמיץ דג טאנג כחול Deuteragonist, עוזר למרלין למצוא את נמו
זים אינטליגנט ובעל תושייה, אמיץ ואמיץ דג אליל מורי מנהיג חבורת הטנקים, עוזר למרלין ולדורי

בחיפוש אחר נמו, דורי היא דג טאנג כחול ואחיה הוא גיל, דג אליל מורי. דורי הוא דמות מאוד אופטימית ועליזה שאוהבת לשיר ולרקוד. היא גם מאוד אמיצה ואמיצה, לעתים קרובות מסכנת את עצמה כדי לעזור לחבריה. גיל הוא דג מאוד אינטליגנטי ובעל תושייה שעוזר למרלין ודורי במסעם. הוא גם מאוד אמיץ ואמיץ, לעתים קרובות מעמיד את עצמו בסכנה כדי לעזור לחבריו. דורי הוא הדוטרגוניסט של הסרט ועוזר למרלין במסעו למצוא את בנו נמו. גיל הוא מנהיג חבורת הטנקים ועוזר למרלין ודורי במסעם. שתי הדמויות אמיצות ואמיצות, אך בעלות אישיות ומראה שונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן