דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאחיותיו של ג'ורג' מייקל?

איך קוראים לאחיותיו של ג'ורג' מייקל?

איך קוראים לאחיותיו של ג'ורג' מייקל?

מי היה ג'ורג' מייקל?

ג'ורג' מייקל היה זמר, כותב שירים ומפיק תקליטים אנגלי שזכה לתהילה בשנות ה-80 כחבר בצמד הפופ Wham! הוא המשיך בקריירת סולו מצליחה, ומכר למעלה מ-100 מיליון תקליטים ברחבי העולם. מייקל היה ידוע בקולו הנשמה וביכולתו לכתוב ולהפיק שירי להיטים. הוא נודע גם בפילנתרופיה ובאקטיביזם שלו, לאחר שתרם מיליוני דולרים לעמותות צדקה במהלך חייו.

מי הן האחיות של ג'ורג' מייקל?

לג'ורג' מייקל היו שתי אחיות, מלאני ויודה. מלאני נולדה ב-1964 ויודה ב-1967. שתי האחיות היו קרובות מאוד לג'ורג' והיו מעורבות בקריירה שלו. מלאני הייתה המנהלת שלו במשך שנים רבות ויודה היה עוזרו האישי.

מלאני פאנאיוטו

מלאני פאנאיוטו הייתה אחותו הגדולה של ג'ורג' מייקל. היא נולדה ב-1964 והייתה קרובה מאוד לאחיה. היא הייתה המנהלת שלו במשך שנים רבות וסייעה לו להגיע להצלחה. היא גם הייתה אשת עסקים מצליחה בזכות עצמה, לאחר שהקימה מספר חברות מצליחות.

Yoda Panayiotou

Yoda Panayiotou הייתה אחותו הצעירה של ג'ורג' מייקל. היא נולדה ב-1967 וגם הייתה קרובה מאוד לאחיה. היא הייתה העוזרת האישית שלו במשך שנים רבות והייתה מעורבת גם בפעילותו הפילנתרופית. היא גם הייתה אשת עסקים מצליחה, לאחר שהקימה מספר חברות מצליחות.

מה עושות האחיות של ג'ורג' מייקל עכשיו?

מלאני ויודה עדיין מעורבים בתעשיית המוזיקה. מלאני היא המנכ"לית של קרן ג'ורג' מייקל, שהוקמה לזכרו כדי לתמוך בארגוני צדקה ובמטרות שהיו חשובות לו. Yoda הוא מנכ"ל חברת ג'ורג' מייקל, שהיא חברת הפקות מוזיקליות המייצרת מוזיקה לקולנוע ולטלוויזיה.

מלאני פאנאיוטו

מלאני עדיין פעילה מאוד בתעשיית המוזיקה והיא המנכ"לית של קרן ג'ורג' מייקל. היא גם אשת עסקים מצליחה, לאחר שהקימה מספר חברות מצליחות. היא גם פילנתרופית, לאחר שתרמה מיליוני דולרים לעמותות צדקה במהלך חייה.

Yoda Panayiotou

Yoda עדיין פעיל מאוד בתעשיית המוזיקה והוא מנכ"ל חברת ג'ורג' מייקל. היא גם אשת עסקים מצליחה, לאחר שהקימה מספר חברות מצליחות. היא גם פילנתרופית, לאחר שתרמה מיליוני דולרים לארגוני צדקה לאורך חייה. בנוסף לחייהם המקצועיים, מלאני ויודה פעילים מאוד בקהילת המעריצים של ג'ורג' מייקל. הם מרבים להשתתף באירועי מעריצים ומעורבים מאוד בקהילת המעריצים. הם גם פעילים מאוד ברשתות החברתיות, ומפרסמים לעתים קרובות על אחיהם ומורשתו.

סיכום

לג'ורג' מייקל היו שתי אחיות, מלאני ויודה. שתי האחיות היו קרובות מאוד לג'ורג' והיו מעורבות בקריירה שלו. מלאני הייתה המנהלת שלו במשך שנים רבות ויודה היה עוזרו האישי. שתי האחיות עדיין פעילות מאוד בתעשיית המוזיקה ומעורבות בקהילת המעריצים של ג'ורג' מייקל. הם גם פעילים מאוד ברשתות החברתיות, ומפרסמים לעתים קרובות על אחיהם ומורשתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן