דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאדם שקפץ על רימון?

איך קוראים לאדם שקפץ על רימון?

איך קוראים לאדם שקפץ על רימון?

מה זה רימון?

רימון הוא מטען חבלה המיועד לזריקה ביד. הוא משמש בדרך כלל בלחימה ויכול לגרום להרס משמעותי ולקורבנות. המונח "רימון" נגזר מהמילה הצרפתית ל"רימון", שהיא התייחסות לצורת המכשיר.

מהו אדם שקופץ על רימון?

אדם שקופץ על רימון הוא מי שהקריב את חייו כדי להציל אחרים. מעשה גבורה זה מכונה לעתים קרובות "להשליך את עצמו על הרימון". זהו מעשה חסר אנוכיות שנועד להציל את חייהם של הסובבים אותם.

דוגמאות לאנשים שקפצו על רימון

לאורך ההיסטוריה, היו דוגמאות רבות של אנשים שהקריבו את חייהם כדי להציל אחרים על ידי קפיצה על רימון. הנה כמה מהדוגמאות הבולטות ביותר:

  • סמל ג'ון בסילונה – חייל מארינס של ארצות הברית שזכה לאחר מותו במדליית הכבוד על מעשיו במהלך קרב גודלקנל במלחמת העולם השנייה.
  • טוראי מחלקה ראשונה לאונרד קרביץ – חייל צבא ארצות הברית שזכה לאחר מותו במדליית הכבוד על מעשיו במהלך קרב אוקינאווה במלחמת העולם השנייה.
  • רב"ט טיבור רובין – חייל צבא ארצות הברית שזכה לאחר מותו בעיטור הכבוד על מעשיו במהלך מלחמת קוריאה.
  • סמל מחלקה ראשונה פול ריי סמית' – חייל צבא ארצות הברית שזכה לאחר מותו במדליית הכבוד על מעשיו במהלך מלחמת עיראק.

איך קוראים לאדם שקופץ על רימון?

אדם הקופץ על רימון מכונה לעתים קרובות "גיבור" או "גיבור חסר אנוכיות". הסיבה לכך היא שהם הקריבו את חייהם כדי להציל אחרים. לעתים קרובות הם זוכים לכבוד וזוכרים אותם על אומץ ליבם ואומץ ליבם.

סיכום

אדם שקופץ על רימון הוא מי שהקריב את חייו כדי להציל אחרים. מעשה גבורה זה מכונה לעתים קרובות "להשליך את עצמו על הרימון". לאורך ההיסטוריה, היו דוגמאות רבות של אנשים שהקריבו את חייהם כדי להציל אחרים על ידי קפיצה על רימון. אנשים אלו מכונים לעתים קרובות "גיבורים" או "גיבורים חסרי אנוכיות" והם זוכים לכבוד וזכור על אומץ לבם ואומץ ליבם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן