דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאדם עם אף רע בספרדית?

איך קוראים לאדם עם אף רע בספרדית?

איך קוראים לאדם עם אף רע בספרדית?

איך קוראים לאדם עם אף רע בספרדית?

אם אי פעם שמעתם מישהו בספרדית מתייחס למישהו בתור narizón או narizón de pico, אולי תהיתם למה הם מתכוונים. מונח זה משמש לתיאור מישהו עם אף רע, והוא נפוץ למדי במדינות דוברות ספרדית.

נושאים קשורים:

 

מקור המונח

המונח narizón נגזר מהמילה הספרדית nariz, שפירושה “אף”. הסיומת -ón מתווספת לעתים קרובות למילים בספרדית כדי לציין שמשהו גדול או מוגזם, אז narizón פירושו המילולי “אף גדול”. המונח narizón de pico משמש גם, ופירושו המילולי הוא “אף מקור”.

שימוש במונח

המונח נריזון משמש לתיאור מישהו עם אף גדול או עקום. אפשר להשתמש בו בצורה ידידותית, מתבדחת, או שניתן להשתמש בו בצורה יותר מבזה. לדוגמה, אם למישהו יש אף גדול, הוא עשוי להיקרא narizón בצורה ידידותית. עם זאת, אם למישהו יש אף עקום או מעוות, הוא עשוי להיקרא narizón בצורה שלילית יותר.

ניתן להשתמש במונח narizón גם כדי לתאר מישהו שיש לו חוש ריח רע. הסיבה לכך היא שאדם עם אף גדול או מעוות עשוי להתקשות בזיהוי ריחות מסוימים. בהקשר זה, נריזון משמש לעתים קרובות בצורה הומוריסטית.

דוגמאות למונח בשימוש

הנה כמה דוגמאות למונח narizón בשימוש:

  • Mi hermano es narizón, así que no puede oler nada.
  • ¡Mira a ese narizón de pico!
  • ¡No me mires así, narizón!
  • ¿Por qué siempre te sientas al lado de ese narizón?

סיכום

בספרדית, אדם עם אף רע נקרא narizón או narizón de pico. מונח זה נגזר מהמילה הספרדית nariz, שפירושה “אף”, והוא משמש לתיאור מישהו עם אף גדול או עקום. אפשר להשתמש בו בצורה ידידותית, מתבדחת, או שניתן להשתמש בו בצורה יותר מבזה. המונח יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שיש לו חוש ריח רע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן