דף הבית » איך קוראים » איך קוראים באנגלית גריסי פנינה?

איך קוראים באנגלית גריסי פנינה?

איך קוראים באנגלית גריסי פנינה?

מה זה גריסי פנינה?

גריסי פנינה הם סוג של דגן טחון גס, בדומה לקמח תירס. הם עשויים מגרעיני תירס קלופים שנטחנים לארוחה גסה. השם "פנינה" מגיע ממראה הארוחה, הדומה לפנינים קטנות. גריסי פנינה הם מרכיב עיקרי במאכלים דרומיים רבים, והם פופולריים גם במקומות אחרים בעולם.

איך נקראים פרל גריט באנגלית?

גריסי פנינה מכונה לפעמים "גריס הומני" באנגלית. הסיבה לכך היא שגרעיני התירס הקלופים המשמשים להכנת גריסי פנינים מכונים גם הומיני. המונח "גריס" משמש להתייחס לכל סוג של דגן טחון גס, כך שניתן להשתמש במונחים "גריס הומי" ו"גריס פנינה" לסירוגין.

כיצד להכין גריסי פנינה

גריסי פנינה מבושלים בדרך כלל במים או בחלב ואז מגישים כדגני בוקר חמים. הם יכולים לשמש גם כתוספת, בדומה לפירה. להכנת גריסי פנינה מביאים לרתיחה 4 כוסות מים או חלב בסיר. מוסיפים 1 כוס גריסי פנינה ומערבבים. מנמיכים את האש ומבשלים 20 דקות תוך ערבוב מדי פעם. לאחר שהגריסים סמיכים וקרמיים, מסירים מהאש ומגישים.

שימושים עבור גריסי פנינה

בנוסף להיותו דגני בוקר פופולריים, ניתן להשתמש בגריסי פנינה במגוון מנות. הם יכולים לשמש כבסיס למרקים ותבשילים, או כמסמיך לרטבים ורוטבים. גריסי פנינה יכולים לשמש גם כציפוי למאכלים מטוגנים, כמו עוף או דגים. ניתן להשתמש בהם גם להכנת פולנטה, מאכל איטלקי פופולרי. למידע נוסף על גריסי פנינים בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן