דף הבית » כללי » איך עושים השתלת שיער – ההליך החדשני מא’ ועד ת’ כפי שלא הכרתם

איך עושים השתלת שיער – ההליך החדשני מא’ ועד ת’ כפי שלא הכרתם

איך עושים השתלת שיער

ניתוח השתלת שיער היה פעם מונח שעורר שאלות רבות, אך הוא עבר שינוי קיצוני בשנים האחרונות. עם התקדמות הטכנולוגיה פורצת הדרך וטכניקות מעודנות, זהו כעת הליך מבוקש עבור אנשים המחפשים להחיות ולחדש את השיער הטבעי שלהם. במאמר זה נדבר על איך עושים השתלת שיער ונעזור לכם להבין כיצד ההליך החדשני מתבצע מא’ ועד ת’.

מדוע השתלת שיער נחשבת לפתרון היעיל ביותר להתקרחות?

נשירת שיער משפיעה על מיליונים ברחבי העולם ומתרחשת מסיבות הנעות מגנטיקה לגורמים סביבתיים. עבור אנשים רבים, מדובר ביותר מעניין אסתטי בלבד, זהו מסע רגשי. השתלת שיער מציעה לא רק שיקום של השיער, אלא גם חיזוק של הביטחון העצמי וההערכה העצמית.

ישנן 3 טכניקות עיקריות להשתלת שיער:

FUT השתלת יחידת זקיקים

שיטה זו נחשבת למיושנת וכוללת הסרת רצועת רקמה מאזור התורם, בדרך כלל מאחורי הראש, ולאחר מכן חילוץ יחידות זקיקים בודדות לביצוע השתלה.

FUE חילוץ יחידות זקיקים

טכניקה עדכנית יותר זו מחלצת זקיקי שיער בודדים ישירות מהאזור התורם, אשר מושתלים לאחר מכן לחלקים הדלילים והמקריחים בקרקפת. השתלת שיער בטורקיה מתבצעת בעיקר בשיטה זו.

DHI השתלת שיער ישירה

טכניקת השתלת שיער מתקדמת. שיטה זו משתמשת בכלי מיוחד לחילוץ והשתלה של זקיקי שיער, מה שמבטיח צלקות מינימליות וזמן החלמה מהיר.

איך עובד תהליך השתלת השיער ומה צריך לדעת?

לפני ההשתלה

לפני ההליך תעבור התייעצות יסודית עם המנתח שלכם. מפגש זה מסייע בהערכת מצב הקרקפת, המנתח מעריך את איכות וכמות שיער התורם ואת כדאיות ההליך. לאחר מכן, הוא מבצע מיפוי של קו השיער להבטחת תוצאה במראה טבעי ועורך שרטוט המותאם למבנה הפנים שלכם.

ביום ההליך

הרדמה – הרדמה מקומית ניתנת כדי להקהות הן את אזור התורם והן הנמען.

מיצוי – בהתאם לשיטה שנבחרה, או שמוציאים רצועת רקמה או מחלצים זקיקים בודדים.

הכנה להשתלה – השערות שחולצו מוכנות להשתלה במיקרוסקופ כדי להבטיח דיוק.

השתלה – הזקיקים המוכנים מושתלים באזורים המקריחים, תוך הקפדה על העומק והזווית הנכונים לצמיחה במראה טבעי.

לסיכום

השתלת שיער של היום היא שילוב של מדע, טכנולוגיה ואמנות. עם ההדרכה והמומחיות הנכונים, הניתוח מציע פתרון קבוע לנשירת שיער ומעניק לאנשים לא רק שיער מלא, אלא גם ביטחון מחודש. לפני היציאה למסע הזה, וודאו שאתם מעודכנים היטב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן