דף הבית » איך קוראים » איך נקרא אתגר הדוגמנים באנגלית?

איך נקרא אתגר הדוגמנים באנגלית?

איך נקרא אתגר הדוגמנים באנגלית?

מהו אתגר הדוגמנים?

אתגר הבובות הוא טרנד אינטרנט פופולרי הכולל אנשים קופאים במקום כמו בובות עיניים בזמן שמצלמה נעה בסצנה. הוא מלווה לעתים קרובות בשיר "Black Beatles" מאת Rae Sremmurd. האתגר פורסם לראשונה בטוויטר בנובמבר 2016 ומאז הפך לוויראלי, עם סלבריטאים, ספורטאים ופוליטיקאים שהשתתפו באתגר. האתגר הוא פשוט: המשתתפים חייבים לקפוא במקום כמו בובות בובות בזמן שמצלמה נעה בסצנה. האתגר מלווה לעתים קרובות בשיר "Black Beatles" של Rae Sremmurd. המשתתפים יכולים להיות יצירתיים ככל שהם רוצים, וחלקם בוחרים בתנוחות ואביזרים משוכללים.

איך נקרא אתגר הדוגמנים באנגלית?

אתגר הדוגמנים ידוע גם בשם "אתגר מסגרת ההקפאה" או "אתגר הקפאת הדוגמנים" באנגלית. האתגר זכה לפופולריות בקרב סלבריטאים, ספורטאים ופוליטיקאים, והוצג בכלי תקשורת שונים.

כיצד להשתתף באתגר בובות הראווה

ההשתתפות באתגר הדוגמנים היא קלה. כל מה שאתה צריך זה קבוצה של אנשים, מצלמה, והשיר "Black Beatles" של Rae Sremmurd. ברגע שיש לך את שלושת הדברים האלה, אתה יכול להתחיל את האתגר. ראשית, בחר מקום ובקש מכולם לקפוא במקום כמו בובות עיניים. לאחר מכן, התחל את השיר ובקש ממישהו להעביר את המצלמה דרך הסצנה. לאחר שהשיר נגמר, אתה יכול לפרסם את הסרטון באינטרנט ולאתגר את חבריך לעשות את אותו הדבר.

סיכום

אתגר הבובות הוא טרנד אינטרנט פופולרי הכולל אנשים קופאים במקום כמו בובות עיניים בזמן שמצלמה נעה בסצנה. האתגר ידוע גם בשם "אתגר מסגרת ההקפאה" או "אתגר הקפאת הדוגמניות" באנגלית. ההשתתפות באתגר הדוגמנים היא קלה ויכולה להיות דרך מהנה לבלות עם חברים. למידע נוסף על אתגר הדוגמנים, עיין בסרטוני YouTube ובדף ויקיפדיה על האתגר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן