דף הבית » איך קוראים » איך נקראת טבלת פמוטים?

איך נקראת טבלת פמוטים?

איך נקראת טבלת פמוטים?

מהו טבלת פמוטים?

תרשים פמוט הוא סוג של תרשים פיננסי המשמש למעקב אחר תנועות המחירים של נייר ערך, נגזר או מטבע. התרשים מורכב מ"פמוטים" בודדים המציגים את מחירי הפתיחה, הסגירה, הגבוהים והנמוכים לתקופה נתונה. תרשימי פמוט משמשים לעתים קרובות לזיהוי מגמות והיפוכים בשוק. תרשימי פמוט הם אחת משיטות התרשימים הפופולריות ביותר בשימוש על ידי סוחרים ומשקיעים. הם משמשים לניתוח תנועות מחירים ולזיהוי הזדמנויות מסחר פוטנציאליות. תרשימי פמוט קלים לקריאה ומספקים שפע של מידע על השוק.

איך עובד טבלת פמוטים?

טבלת פמוטים מורכבת מפמוטים בודדים. כל פמוט מורכב מארבע פיסות מידע: המחיר הפתוח, הסגור, הגבוה והנמוך. מחירי הפתיחה והסגירה מייצגים את מחירי ההתחלה והסיום של התקופה. המחירים הגבוהים והנמוכים מייצגים את המחירים הגבוהים והנמוכים ביותר שהושגו במהלך התקופה. טבלת הפמוטים מורכבת מסדרה של פמוטים בודדים המסודרים בסדר כרונולוגי. כל פמוט מורכב מגוף ופתילה. גוף הפמוט מייצג את הטווח שבין מחירי פתיחה לסגירה. הפתיל של הפמוט מייצג את המחירים הגבוהים והנמוכים לתקופה.

סוגי תרשימי פמוט

ישנם מספר סוגים שונים של תרשימי פמוט. הסוג הנפוץ ביותר הוא טבלת הפמוטים היפנית. סוג זה של תרשים מורכב מסדרה של פמוטים בודדים המסודרים בסדר כרונולוגי. כל פמוט מורכב מגוף ופתילה. גוף הפמוט מייצג את הטווח שבין מחירי פתיחה לסגירה. הפתיל של הפמוט מייצג את המחירים הגבוהים והנמוכים לתקופה. סוגים אחרים של תרשימי פמוט כוללים תרשימי פמוט של Heikin-Ashi, תרשימי פמוטי Renko ותרשימים של פמוטי Kagi. לכל סוג של תרשים פמוט יש תכונות ייחודיות משלו וניתן להשתמש בהם כדי לזהות סוגים שונים של תנאי שוק.

איך נקראת טבלת פמוטים?

תרשים פמוט ידוע גם בתור תרשים פמוט יפני. סוג זה של תרשים מורכב מסדרה של פמוטים בודדים המסודרים בסדר כרונולוגי. כל פמוט מורכב מגוף ופתילה. גוף הפמוט מייצג את הטווח שבין מחירי פתיחה לסגירה. הפתיל של הפמוט מייצג את המחירים הגבוהים והנמוכים לתקופה.

יתרונות השימוש בטבלאות פמוטים

תרשימי פמוט הם כלי יעיל לניתוח תנועות מחירים וזיהוי הזדמנויות מסחר פוטנציאליות. חלק מהיתרונות של שימוש בטבלאות פמוטים כוללים:

  • קל לקריאה ולפירוש
  • לספק שפע של מידע על השוק
  • עזרו לזהות הזדמנויות מסחר אפשריות
  • עזרה בזיהוי מגמות והיפוכים בשוק

תרשימי פמוט הם כלי יעיל לניתוח תנועות מחירים וזיהוי הזדמנויות מסחר פוטנציאליות. למידע נוסף על טבלאות פמוטים, צפה בסרטון זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן