דף הבית » איך קוראים » איך נקראת האצבע הרביעית?

איך נקראת האצבע הרביעית?

איך נקראת האצבע הרביעית?

איך נקראת האצבע הרביעית?

האצבע הרביעית, הידועה גם בשם הקמיצה, היא האצבע הממוקמת בין האצבע האמצעית לאצבע הזרת. זוהי האצבע השלישית באורכה על היד והיא משמשת לעתים קרובות לענוד טבעת נישואין. לאצבע זו יש שמות רבים ושונים בתרבויות ושפות שונות.

שמות בתרבויות שונות

בשפה האנגלית, האצבע הרביעית מכונה בדרך כלל הקמיצה. בתרבויות מסוימות, היא ידועה בשם "אצבע הנישואין" או "אצבע האהבה". בסינית זה נקרא "אצבע האהבה" או "אצבע הנישואין". ביפנית, זה ידוע בתור "אצבע הגורל". בספרדית קוראים לזה "אצבע המחויבות".

משמעות האצבע הרביעית

האצבע הרביעית משמעותית בתרבויות רבות מכיוון שזו האצבע המשמשת באופן מסורתי לענוד טבעת נישואין. בתרבויות מסוימות, מאמינים כי לאצבע הרביעית יש וריד המחובר ישירות ללב. זו הסיבה שהיא מכונה לעתים קרובות "אצבע האהבה" או "אצבע הנישואין".

השוואה מהירה

תַרְבּוּת שֵׁם
אנגלית קמיצה
סִינִית אצבע של אהבה/נישואין
יַפָּנִית אצבע הגורל
ספרדית אצבע של מחויבות

סיכום

האצבע הרביעית, הידועה גם בשם הקמיצה, היא האצבע הממוקמת בין האצבע האמצעית לאצבע הזרת. זוהי האצבע השלישית באורכה על היד והיא משמשת לעתים קרובות לענוד טבעת נישואין. לאצבע זו יש שמות רבים ושונים בתרבויות ושפות שונות. בתרבויות מסוימות, מאמינים שיש לו וריד המחובר ישירות ללב, ולכן הוא מכונה לעתים קרובות "אצבע האהבה" או "אצבע הנישואין". כדי ללמוד עוד על האצבע הרביעית ושמותיה השונים, תוכלו לצפותבסרטון זה. לסיכום, האצבע הרביעית היא אצבע חשובה בתרבויות ושפות רבות. לעתים קרובות משתמשים בה כדי לענוד טבעת נישואין ומאמינים שיש לה וריד המחובר ללב. יש לו שמות רבים ושונים בתרבויות ובשפות שונות, כגון "אצבע האהבה" או "אצבע הנישואין".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן