דף הבית » איך » איך להעביר תמונות מהאייפון למחשב: המדריך השלם

איך להעביר תמונות מהאייפון למחשב: המדריך השלם

איך להעביר תמונות מהאייפון למחשב

עם הצגת iOS 12, אפל הקלה מתמיד על העברת תמונות מאייפון למחשב. העדכון החדש מביא למשתמשי אייפון דרך להעביר תמונות מהמכשיר שלהם למחשב ללא צורך ב-iTunes.

אם אתה מחפש להעביר תמונות מהאייפון למחשב שלך, ישנן מספר דרכים שונות שבהן תוכל לעשות זאת.

להלן ארבע השיטות שמצאתי שהכי עובדות בשבילי.

1. הדרך הקלה ביותר היא באמצעות iTunes במחשב וחיבור האייפון עם התמונות שעליו ליציאת ה-USB של המחשב.

2. ניתן גם להשתמש באפליקציה כמו iPhoto או Windows Photo Viewer ולחבר את הטלפון ליציאת ה-USB של המחשב גם כך.

3. אתה יכול גם להשתמש בגליל המצלמה של הטלפון במחשב שלך על ידי חיבורו באמצעות כבל או בלוטות’, מה שיאפשר לך לייבא אותם אחד בכל פעם או בבת אחת בהתאם למספר התמונות שיש לך בכל תיקיה במצלמה שלך תיקיית רול.

4. אם אף אחת מהאפשרויות הללו לא עובדת עבורך, אז אני ממליץ להשתמש באפליקציה כמו PhotoSync שמאפשרת לך לעשות זאת ללא צורך בתוכנה נוספת!

כיצד להעביר תמונות מאייפון למחשב באמצעות usb

העברת תמונות מאיפון למחשב קלה. אתה יכול להשתמש ה-USB מגיע עם הטלפון שלך או לרכוש אחד.

כדי להעביר מאייפון למחשב, חבר את תמונות השימוש ופתח את iTunes במחשב. המתן לרגע עד שהמכשיר יופי ב-iTunes הוא לחץ על סמל השימוש. כעת בחר “תמונות” מתפריט סרגל הצד ולחץ על “ייבוא תמונות”.

שלב 1. חבר את האייפון למחשב או ל-Mac עם כבל USB. הפעל את iTunes ולאחר מכן לחץ על הלחצן בפינה השמאלית העליונה של המסך כדי להפעיל את שיתוף הקבצים. שלב

שלב 2. חבר iPhone למחשב או Mac עם USB כֶּבֶל.

שלב 3. הקש על מקש “Windows+E” כדי לפתוח את סייר הקבצים ב-Windows, או עבור אל Finder ולחץ על “עבור לתיקיה…”, הזן /Users/YourUserName/Pictures/ ולחץ על “Pictures”.

שלב 4. לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על התמונה שהעתקת מ-iPhone, ולאחר מכן בחר מאפיינים.

שלב 5. לחץ על הכרטיסייה בתחתית בשם “iCloud”, ולאחר מכן סמן את “זרם תמונות” ברשימת השירותים המופיעה על המסך שלך, ולאחר מכן לחץ על כפתור “אישור”.

כיצד להעביר תמונות מאייפון למחשב ללא usb

תהליך העברת התמונות מאייפון למחשב ללא שימוש בכבל USB הוא פשוט ופשוט. אפשר פשוט להשתמש בספריית התמונות של iCloud. .

שלב 1. במחשב שלך, בחר תיקיית תמונות שברצונך להעביר מאייפון למחשב ללא שימוש בכבל USB ולחץ על “הוסף תיקיה לספרייה”.

שלב 2. פתח את ספריית התמונות של iCloud בדפדפן שלך, ולאחר מכן לחץ על תיקיית התמונות שהעברת מאייפון למחשב מבלי להשתמש ב- כבל USB ולחץ על “פתח ב”.

שלב 3. מצא את התמונה במחשב שלך וגרור אותה לצד השמאלי של המסך.

שלב 4. לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על התמונה, ולאחר מכן בחר “העתק” מתפריט ההקשר, או לחץ על סמל “העתק” בחלק העליון של חלון הדפדפן שלך. ניתן גם להקיש קיצור דרך להעתקת תמונות: Ctrl+C (Windows) או Command+C (Mac).

למה אני לא יכול להעביר תמונות מאייפון למחשב

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלות על ידי משתמשי אייפון היא מדוע הם לא יכולים להעביר תמונות מהאייפון למחשב שלהם. אם ניסית להעביר תמונות מהאייפון למחשב שלך, אולי שמת לב שזה לא עובד.

הסיבה לכך שזה לא עובד היא שמכשירי אייפון אינם תומכים באחסון חיצוני כמו כרטיסי SD או כוננים קשיחים חיצוניים. לכן, כאשר אתה מחבר את האייפון שלך למחשב, הוא פשוט מופיע ככונן USB ואין עליו כלום.

הדרך היחידה שבה תוכל לקבל גישה לכל התמונות באייפון שלך היא על ידי הסרתן מהמכשיר והכנסתן למחשב שלך באמצעות iTunes או דרך ספריית התמונות של iCloud.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן