דף הבית » כיצד ניתן » איך להלבין שיניים צהובות

איך להלבין שיניים צהובות

איך להלבין שיניים צהובות

מה גורם לשיניים צהובות?

שיניים צהובות נגרמות ממגוון גורמים, כולל הזדקנות, עישון, שתיית קפה או תה והיגינת פה לקויה. עם הזמן, האמייל על השיניים שלך יכול להיות מוכתם ולהיהיה דהוי, מה שמוביל לגוון צהבהב. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להלבין שיניים צהובות ולהחזיר את החיוך שלך.

תרופות טבעיות

ישנן מספר תרופות טבעיות בהן תוכל להשתמש להלבנת שיניים צהובות. סודה לשתייה היא בחירה פופולרית, מכיוון שהיא חומר שוחק עדין שיכול לעזור להסיר כתמי שטח. כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה, ולאחר מכן לצחצח את השיניים עם המשחה למשך שתי דקות. אתה יכול גם להשתמש במי חמצן כחומר הלבנה טבעי. כל שעליך לעשות הוא לערבב כף מי חמצן עם כוס מים ולשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה אחת, ולאחר מכן לשטוף את הפה במים.

טיפולים ללא מרשם

אם תרופות טבעיות לא עובדות, ישנם מספר טיפולים ללא מרשם שיכולים לעזור להלבין שיניים צהובות. משחות שיניים וג'לים להלבנת שיניים הן אפשרויות פופולריות, מכיוון שהן יכולות לעזור להסיר כתמי משטח ולהבהיר שיניים. רצועות הלבנה הן אופציה נוספת, שכן הן מכילות מי חמצן שיכול לעזור בפירוק כתמים והלבנת שיניים. עם זאת, חשוב לציין כי טיפולים אלו עשויים לקחת מספר שבועות עד להפקת תוצאות ניכרות.

טיפולים מקצועיים

אם טיפולים ללא מרשם לא עובדים, מומלץ לשקול טיפולים מקצועיים. טיפולי הלבנת שיניים מקצועיים משתמשים בריכוזים חזקים יותר של מי חמצן על מנת לפרק כתמים ולהלבין שיניים. טיפולים אלו נעשים לרוב במרפאת רופא השיניים ויכולים להניב תוצאות בביקור אחד בלבד. עם זאת, טיפולים מקצועיים עשויים להיות יקרים וייתכן שאינם מכוסים בביטוח.

מניעת שיניים צהובות

הדרך הטובה ביותר למנוע שיניים צהובות היא לתרגל היגיינת פה טובה. צחצח את השיניים פעמיים ביום עם משחת שיניים מלבינה, השתמש בחוט דנטלי מדי יום והשתמש במי פה כדי לסייע בהסרת רובד וחיידקים. בנוסף, נסו להגביל את צריכת הקפה, התה ומשקאות מכתמים אחרים, והימנע מעישון. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל לעזור לשמור על מראה השיניים שלך לבנות ובהירות.

למידע נוסף על איך להלבין שיניים צהובות, צפה בסרטון זה .

טבלת טיפולים

יַחַס יְעִילוּת עֲלוּת
תרופות טבעיות לְמַתֵן נָמוּך
טיפולים ללא מרשם לְמַתֵן נָמוּך
טיפולים מקצועיים גָבוֹהַ גָבוֹהַ

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן