דף הבית » כיצד ניתן » איך להופיע ב-TED: מדריך

איך להופיע ב-TED: מדריך

איך להופיע ב-TED: מדריך

מה זה TED?

TED היא פלטפורמה גלובלית לשיתוף רעיונות ועשייה מעוררת השראה. זה קיצור של טכנולוגיה, בידור ועיצוב. TED החלה בשנת 1984 ככנס שבו התכנסו טכנולוגיה, בידור ועיצוב, וכיום הוא ממשיך לרכז את ההוגים והעושים החדשניים ביותר בעולם. המשימה של TED היא להפיץ רעיונות, בדרך כלל בצורה של שיחות קצרות ועוצמתיות (18 דקות או פחות).

כיצד לקבל הזמנה לנאום ב-TED

ההזמנה להרצות ב-TED היא לא דבר של מה בכך. זה דורש עבודה קשה, מסירות ונקודת מבט ייחודית. הנה כמה טיפים להזמנה להרצות ב-TED:

1. זהה את הפרספקטיבה הייחודית שלך

שלב TED הוא פלטפורמה לשיתוף רעיונות ייחודיים ומעוררי השראה. לפני שתוכל להיות מוזמן לדבר ב-TED, עליך לזהות את נקודת המבט הייחודית שלך ולקבוע כיצד היא יכולה להועיל לקהל TED.

2. פתח את המסר שלך

לאחר שזיהית את נקודת המבט הייחודית שלך, עליך לפתח את המסר שלך. המסר שלך צריך להיות ברור, תמציתי ומעורר השראה. זה צריך להיות משהו שיהדהד את הקהל של TED וישאיר אותם לרצות עוד.

3. התחבר לקהילת TED

קהילת TED מורכבת מאנשים מכל תחומי החיים החולקים תשוקה לרעיונות. כדי לקבל הזמנה לנאום ב-TED, עליך להתחבר לקהילת TED ולהפגין את המחויבות שלך למשימת TED.

4. הגש בקשה

לאחר שזיהית את נקודת המבט הייחודית שלך, פיתחת את המסר שלך והתחברת לקהילת TED, תוכל להגיש בקשה לדבר ב-TED. היישום צריך לכלול תיאור מפורט של ההודעה שלך, סרטון וידאו שלך מעביר את ההודעה שלך ורשימת הפניות.

סיכום

ההזמנה להרצות ב-TED היא לא משימה קלה, אבל אפשר לעשות זאת. על ידי זיהוי נקודת המבט הייחודית שלך, פיתוח המסר שלך, חיבור לקהילת TED והגשת בקשה, תוכל להשמיע את המסר שלך על במת TED.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן