דף הבית » כיצד ניתן » איך לדעת בכמה נמכרה דירה

איך לדעת בכמה נמכרה דירה

איך לדעת בכמה נמכרה דירה

בדוק רשומות ציבוריות

הדרך הקלה ביותר לגלות בכמה נמכרה דירה היא לבדוק רישומים ציבוריים. רישומים ציבוריים הם מסמכים העומדים לרשות הציבור, לרבות מידע על עסקאות מקרקעין. אתה יכול לגשת לרשומות ציבוריות באופן אישי, או שאתה יכול לחפש אותם באינטרנט. בהתאם למדינה או למחוז, ייתכן שתוכל לגשת לרישומים ציבוריים בחינם או תמורת תשלום.

פנה לסוכן הנדל"ן

דרך נוספת לברר בכמה נמכרה דירה היא לפנות לסוכן התיווך שטיפל במכירה. ייתכן שהסוכן יוכל לספק לך את מחיר המכירה. במידה והסוכן אינו זמין, ניתן לפנות גם למשרד התיווך לבקשת המידע. שים לב שייתכן שהסוכן או הסוכנות לא יהיו מוכנים לספק לך את מחיר המכירה.

בדוק את העיתון המקומי

אם אתה גר בעיירה קטנה, אולי תוכל לברר בכמה נמכרה דירה על ידי בדיקה בעיתון המקומי. עיתונים רבים מפרטים עסקאות נדל"ן במדור המסווג שלהם. אם אינכם מוצאים את המידע בעיתון, ניתן לפנות לעיתון ולבקש את המידע.

חפש במאגרי מידע מקוונים

ישנם גם מספר מאגרי מידע מקוונים המפרטים עסקאות נדל"ן. מאגרי מידע אלו הם בדרך כלל מבוססי מנויים, כך שייתכן שתצטרך לשלם עמלה כדי לגשת למידע. עם זאת, חלק ממאגרי המידע הללו עשויים להיות חופשיים לשימוש. הקפד לקרוא את התנאים וההגבלות לפני ההרשמה למסד נתונים מקוון כלשהו.

צור קשר עם פקיד המחוז

אם כל השאר נכשל, ניתן לפנות לפקיד המחוז באזור בו נמכרה הדירה. פקיד המחוז אחראי על רישום כל עסקאות המקרקעין. ייתכן שהפקיד יוכל לספק לך את מחיר המכירה של הדירה. שימו לב שהפקיד עשוי לגבות תשלום עבור מסירת המידע.

בדוק את רישומי מס רכוש

דרך נוספת לגלות בכמה נמכרה דירה היא לבדוק את רישומי הארנונה. רישומי מס רכוש הם רישומים ציבוריים המפרטים את מחיר המכירה של נכס. אתה יכול לגשת לרשומות האלה באופן אישי או באינטרנט. בהתאם למדינה או למחוז, ייתכן שתוכל לגשת לרשומות בחינם או תמורת תשלום.

הזמינו שמאי מקרקעין

אם עדיין אינכם מצליחים לברר בכמה נמכרה דירה, תוכלו לשכור שמאי מקרקעין. שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שיכול לספק לכם אומדן מחיר מכירה של דירה. שימו לב שהשמאי עשוי לגבות תשלום עבור השירות.

כעת, כשאתם יודעים כיצד לגלות בכמה נמכרה דירה, תוכלו להשתמש בשיטות המפורטות לעיל כדי לקבל את המידע הדרוש לכם. תוכל גם ללמוד עוד על עסקאות נדל"ן על ידי ביקור בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן