דף הבית » כיצד ניתן » איך לארגן הזחות בנשגב

איך לארגן הזחות בנשגב

איך לארגן הזחות בנשגב

מבוא להכנסות בנשגב

הזחות הן חלק חשוב בקידוד. הם משמשים למבנה קוד ולהפוך אותו לקריאה יותר. Sublime הוא עורך טקסט פופולרי שיש לו תכונה מובנית עבור הזחות. במאמר זה נסקור כיצד להגדיר הזחות ב-Sublime, כיצד להתאים הזחות ועוד.

הגדרת הזחות בנשגב

השלב הראשון בהגדרת הזחות ב-Sublime הוא פתיחת תפריט העדפות. לשם כך, עבור לתפריט Sublime ובחר העדפות > הגדרות – משתמש. פעולה זו תפתח את קובץ הגדרות המשתמש. בקובץ הגדרות המשתמש, חפש את ההגדרה "tab_size". הגדרה זו שולטת בגודל הזחות. כברירת מחדל, ה-tab_size מוגדר ל-4. זה אומר שכל הזחה תהיה ברוחב של 4 תווים. אם אתה רוצה לשנות את גודל ההזחות, אתה יכול לשנות את הערך של הגדרת tab_size. לאחר מכן, עליך להגדיר את ההגדרה "תרגם_טאב_לרווחים" ל-true. הגדרה זו תוודא שהכניסות יוצגו תמיד כרווחים, גם אם תשתמש במקש הטאב. זה חשוב לעקביות בין עורכי טקסט שונים.

התאמת שקעים בנשגב

לאחר שהגדרת את ההזחות ב-Sublime, ייתכן שתרצה להתאים אותם. לשם כך, עבור לתפריט Sublime ובחר העדפות > כריכות מפתח – משתמש. פעולה זו תפתח את קובץ כריכות מפתח המשתמש. בקובץ כריכות מפתח המשתמש, חפש את ההגדרה "כניסה". הגדרה זו שולטת באופן התאמת הזחות. כברירת מחדל, הגדרת הכניסה מוגדרת ל"כרטיסייה". המשמעות היא שכאשר תלחץ על מקש הטאב, ההזחה תגדל בגודל כרטיסייה אחת. אם ברצונך להתאים את ההזחות בכמות שונה, תוכל לשנות את הערך של הגדרת ההזחה. לדוגמה, אם ברצונך להגדיל את ההזחה בשני גדלי כרטיסיות, תוכל להגדיר את הגדרת ההזחה ל-"tab+tab".

סיכום

הזחות הן חלק חשוב בקידוד. ל-Sublime תכונה מובנית עבור הזחות המקל על הגדרה והתאמת הזחות. במאמר זה סקרנו כיצד להגדיר הזחות ב-Sublime, כיצד להתאים הזחות ועוד. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה על איך לארגן הזחות ב-Sublime.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן