דף הבית » איך » איך יודעים כמה כסף יש בכרטיס מתנה?

איך יודעים כמה כסף יש בכרטיס מתנה?

2023-05-24 16:26:00+02:00

מהו גיפט קארד?

כרטיס מתנה הוא כרטיס משולם מראש שניתן להשתמש בו לרכישת פריטים מחנות או קמעונאי ספציפיים. כרטיסי מתנה הם דרך מצוינת לתת למישהו מתנה מבלי לדאוג לקבל את הדבר הלא נכון. הם גם נוחים לאנשים שאין להם הרבה זמן לקנות מתנה.

כיצד לבדוק את היתרה של כרטיס מתנה

הדרך הקלה ביותר לבדוק את יתרת כרטיס המתנה היא להסתכל בחלק האחורי של הכרטיס. ברוב כרטיסי המתנה מודפס מספר חינם בגב שאליו תוכל להתקשר כדי לבדוק את היתרה. תצטרך לספק את מספר הכרטיס וקוד האבטחה (בדרך כלל מספר בן 3 ספרות) כדי לקבל את פרטי היתרה. דרך נוספת לבדוק את היתרה של כרטיס מתנה היא להיכנס לאינטרנט לאתר האינטרנט של הקמעונאי. לקמעונאים רבים יש דף שבו אתה יכול להזין את מספר הכרטיס וקוד האבטחה כדי לבדוק את היתרה.

כיצד להוסיף כסף לכרטיס מתנה

אם תרצו להוסיף כסף לכרטיס מתנה, לרוב תוכלו לעשות זאת בחנות בה נרכש הכרטיס. חלק מהחנויות גם מאפשרות לך להוסיף כסף לכרטיס מתנה באינטרנט. תצטרך לספק את מספר הכרטיס וקוד האבטחה כדי להוסיף כסף לכרטיס.

תאריכי תפוגה של כרטיסי מתנה

לרוב כרטיסי המתנה מודפס תאריך תפוגה בגב הכרטיס. זהו התאריך שאחריו הכרטיס לא יהיה תקף יותר. חשוב להשתמש בכרטיס לפני תאריך התפוגה כדי למנוע אובדן יתרה.

עמלות כרטיס מתנה

לחלק מכרטיסי המתנה יש עמלות הקשורות אליהם. עמלות אלו יכולות לכלול דמי הפעלה, דמי תחזוקה ודמי חוסר פעילות. חשוב לקרוא את האותיות הקטנות בגב הכרטיס כדי לוודא שהבנתם את העמלות העשויות להיות קשורות לכרטיס.

סיכום

כרטיסי מתנה הם דרך מצוינת לתת למישהו מתנה מבלי לדאוג לקבל את הדבר הלא נכון. אבל איך יודעים כמה כסף יש בכרטיס מתנה? ישנן מספר דרכים שונות לבדוק את יתרת כרטיס המתנה, כולל הסתכלות בחלק האחורי של הכרטיס, התקשרות למספר חינמי או כניסה מקוונת לאתר האינטרנט של הקמעונאי. אתה יכול גם להוסיף כסף לכרטיס מתנה בחנות או באינטרנט. חשוב להיות מודע לעמלות הנלוות לכרטיס ולהשתמש בכרטיס לפני תאריך התפוגה. איך אתה יודע כמה כסף יש בכרטיס מתנה? הנך יכול להבין את הדרך הפשוטה ביותר לבדוק את המאזן של מתנה לכרטיס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן