דף הבית » איך קוראים » איך אתה קורא למי שעושה סרטים?

איך אתה קורא למי שעושה סרטים?

איך אתה קורא למי שעושה סרטים?

מה זה יוצר סרטים?

כשאתה צופה בסרט, סביר להניח שאתה לא חושב על האנשים שיצרו אותו. אבל מאחורי כל סרט גדול עומד צוות של יוצרי סרטים שעבדו יחד כדי להביא את הסיפור לחיים. אז מה זה יוצר קולנוע? קולנוען הוא מישהו שיוצר סרטים. זה כולל במאים, מפיקים, תסריטאים, צלמים, עורכים ואנשי צוות אחרים. כל אחד מהתפקידים הללו חיוני לתהליך יצירת הסרט.

במאים

הבמאי הוא המנהיג של צוות הקולנוע. הם אחראים לפקח על כל ההפקה, מקדם-פרודקשן ועד לפוסט-פרודקשן. הם מוודאים שהסרט נעשה על פי החזון שלהם. הבמאי אחראי גם לעבוד עם השחקנים כדי להחיות את הסיפור. הם יתנו לשחקנים כיוון ויעזרו להם להבין את הדמויות שהם מגלמים.

מפיקים

המפיק הוא האדם שאחראי להיבטים הכספיים של הסרט. הם אחראים על גיוס כסף להפקה, גיוס אנשי צוות וניהול התקציב. המפיקים עובדים גם עם הבמאי כדי לוודא שהסרט נעשה לפי החזון שלהם. הם יעזרו להבטיח שהסרט יושלם בזמן ובמסגרת התקציב.

תסריטאים

התסריטאי הוא האדם שכותב את התסריט לסרט. הם אחראים ליצירת הדמויות, העלילה והדיאלוג. התסריטאים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הבמאי כדי לוודא שהתסריט תואם את החזון שלהם. הם גם יעבדו עם השחקנים כדי לוודא שהדיאלוג יהיה אמין וטבעי.

צלמים

צלם הקולנוע הוא האדם שאחראי למראה הסרט. הם אחראים על התאורה, זוויות המצלמה והרכב הצילומים. צלמי הקולנוע עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הבמאי כדי לוודא שהסרט ייראה כמו שהם רוצים. הם גם יעבדו עם השחקנים כדי לוודא שהצילומים ממוסגרים בצורה נכונה.

סיכום

יוצרי סרטים הם האנשים שמאחורי הסרטים. הם אחראים להחיות את הסיפור. מבמאים, מפיקים ועד תסריטאים וצלמים, כל תפקיד חיוני לתהליך יצירת הסרט. אז בפעם הבאה שאתם צופים בסרט, הקדישו רגע כדי להעריך את העבודה הקשה של יוצרי הסרט שאיפשרו זאת. למידע נוסף על יצירת סרטים, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן