דף הבית » איך קוראים » איך אתה קורא טאבו?

איך אתה קורא טאבו?

איך אתה קורא טאבו?

מה זה טאבו?

טאבו הוא משחק מילים פופולרי שקיים מאז 1989. זהו משחק ניחושים בו שחקנים מנסים לנחש מילים מהתיאורים של חבריהם לקבוצה מבלי להשתמש במילה עצמה או בחמש מילים נוספות הרשומות בכרטיס. המשחק הוא דרך מצוינת לגרום לאנשים לדבר ולצחוק.

איך לשחק בטאבו

טאבו משוחק עם שתי קבוצות של שני שחקנים או יותר. כל צוות מנסה בתורו לנחש את המילה שעל הקלף. לצוות המנחש יש דקה אחת לנחש כמה שיותר מילים. אסור לצוות שמתאר את המילה להשתמש במילה עצמה או בכל אחת מחמש המילים הנוספות הרשומות בכרטיס. אם הצוות שמנחש מנחש נכון, הם מקבלים נקודה. אם הם מנחשים לא נכון, הקבוצה השנייה מקבלת נקודה.

הגדר את המשחק

כדי להגדיר את המשחק, כל קבוצה תצטרך קבוצה של קלפי טאבו. לכל קלף יש מילה אחת וחמש מילים נוספות שלא ניתן להשתמש בהן כדי לתאר את המילה. יש לערבב את הקלפים ולהניח אותם במרכז אזור המשחק.

משחק את המשחק

ברגע שהקלפים נמצאים במרכז אזור המשחק, קבוצה אחת תתחיל בלקיחת קלף ותאר את המילה שעליו מבלי להשתמש במילה עצמה או באחת מחמש המילים הנוספות. הצוות השני ינסה לנחש את המילה. אם הם מנחשים נכון, הם מקבלים נקודה. אם הם מנחשים לא נכון, הקבוצה השנייה מקבלת נקודה.

מנצח את המשחק

הקבוצה עם הכי הרבה נקודות בסוף המשחק מנצחת. אם יש שוויון, הקבוצה עם הניחושים הנכונים ביותר מנצחת.

טיפים נוספים

כדי להפוך את המשחק למאתגר יותר, צוותים יכולים לנסות לנחש את המילה בפרק זמן מסוים או עם מספר מסוים של רמזים. הצוותים יכולים גם לנסות לנחש את המילה מבלי להשתמש באף אחת מחמש המילים הנוספות. צפה בסרטונים על מה אתה קורא טאבו? ביוטיוב

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן