דף הבית » איך קוראים » איך אנשים מתקשרים אליך בטלפון?

איך אנשים מתקשרים אליך בטלפון?

איך אנשים מתקשרים אליך בטלפון?

מבוא

כשמישהו מתקשר אליך בטלפון, איך הוא קורא לך? האם הם קוראים לך בשמך הפרטי, בשם משפחתך או בכינוי? חשוב לוודא שאנשים קוראים לך בשם שאתה רוצה שיקראו לך. במאמר זה, נדון מדוע חשוב לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון ונספק טיפים כיצד לוודא שפונים אליך כראוי.

למה חשוב לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון?

חשוב לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון כי זה מראה כבוד. כשמישהו קורא לך בשם המועדף עליך, זה מראה שאכפת לו מספיק כדי לקחת את הזמן ללמוד ולזכור את שמך. זה גם מראה שהם מכבדים את ההעדפות שלך ומוכנים להיענות להם. בנוסף, זה יכול להעיד על מקצועיות. לדוגמה, אם מישהו מתקשר אליך לראיון עבודה, עליו להקפיד לקרוא לך בשם המועדף עליך.

איך לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון

יש כמה דרכים לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון. הראשון הוא לוודא שאתה מציג את עצמך כמו שצריך כשאתה פוגש מישהו לראשונה. כאשר אתה מציג את עצמך, הקפד לומר את השם המועדף עליך ולהסביר מדוע אתה מעדיף את השם הזה. לדוגמה, אם אתה מעדיף שיקראו לך בשמך האמצעי ולא בשם הפרטי שלך, תוכל להסביר מדוע. דרך נוספת לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון היא לוודא שאתה מתקן אותם אם הם קוראים לך בשם הלא נכון. ניתן לעשות זאת בצורה מנומסת ומכבדת. אתה יכול פשוט לומר, "אני מעדיף שיקראו לי ____" ואז להסביר מדוע. לבסוף, אתה יכול גם לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון על ידי שימוש בכינוי. כינויים משמשים לעתים קרובות כדי להקל על אנשים לזכור את שמך. לדוגמה, אם שמך הוא רוברט, אתה יכול לבקש מאנשים לקרוא לך בוב במקום זאת.

סיכום

חשוב לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון. זה מראה כבוד ויכול להעיד על מקצועיות. ישנן כמה דרכים לוודא שאנשים קוראים לך בשם הנכון, כמו להציג את עצמך כמו שצריך, לתקן אנשים אם הם קוראים לך בשם הלא נכון ושימוש בכינוי. למידע נוסף, עיין בחיפוש זה ב-YouTube עבור הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן