דף הבית » איך קוראים » איך אני יכול לדעת את שמו של מישהו שעובד שם?

איך אני יכול לדעת את שמו של מישהו שעובד שם?

איך אני יכול לדעת את שמו של מישהו שעובד שם?

חפש באתר החברה

הצעד הראשון לבירור שמו של מישהו שעובד בחברה מסוימת הוא חיפוש באתר החברה. לרוב החברות יהיה עמוד המוקדש לאנשי הצוות שלהן, שיכלול את שמותיהם, כותרותיהם ופרטי הקשר שלהם. אם החברה גדולה מספיק, אולי אפילו יש להם מדריך לחיפוש של אנשי הצוות שלהם. אם אינך מוצא את האדם שאתה מחפש באתר החברה, ייתכן שתצטרך לנסות שיטות אחרות.

נושאים קשורים:

 

חפש במדריכים מקוונים

דרך נוספת לגלות את שמו של מישהו שעובד בחברה מסוימת היא לחפש במדריכים מקוונים. ישנן מספר ספריות מקוונות המפרטות את פרטי הקשר של אנשים, כולל שמם והחברה בה הם עובדים. מדריכים אלה מאורגנים בדרך כלל לפי ענף או מקצוע, כך שתוכל לצמצם את החיפוש שלך על ידי חיפוש אחר אנשים באותו תחום כמו האדם שאתה מחפש. אתה יכול גם להשתמש בספריות האלה כדי לברר את שמות האנשים שעובדים בחברות אחרות.

תשאל מסביב

אם אתה עדיין מתקשה למצוא את השם של מישהו שעובד בחברה מסוימת, אתה תמיד יכול לשאול בסביבה. דבר עם אנשים שעובדים בחברה או אנשים שמכירים מישהו שעובד שם. רוב הסיכויים שמישהו יידע את שמו של האדם שאתה מחפש. אתה יכול גם לפנות לחברה עצמה ולבקש את שמו של האדם שאתה מחפש.

השתמש במדיה חברתית

מדיה חברתית יכולה להיות גם דרך מצוינת לגלות את שמו של מישהו שעובד בחברה מסוימת. אנשים רבים מפרטים את המעסיק שלהם בפרופילי המדיה החברתית שלהם, כך שתוכל לחפש את האדם שאתה מחפש לפי השם או לפי החברה בה הם עובדים. אתה יכול גם להשתמש במדיה החברתית כדי לפנות ישירות לאדם ולבקש ממנו את שמו.

חפש משרות דרושים

דרך נוספת לברר את שמו של מישהו שעובד בחברה מסוימת היא לחפש מודעות דרושים. חברות רבות מפרסמות משרות פנויות באתר האינטרנט שלהן או בלוחות הדרושים, ולעיתים קרובות פרסומים אלו כוללים את שמו של האחראי על התפקיד. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לברר את שמו של האדם שאתה מחפש.

בדוק רשתות מקצועיות

לבסוף, תוכלו גם לבדוק ברשתות מקצועיות כדי לברר את שמו של מישהו שעובד בחברה מסוימת. אנשי מקצוע רבים משתמשים ברשתות אלו כדי ליצור קשר עם בעלי מקצוע אחרים בתחומם, ותוכלו להיעזר בהם כדי לברר את שמו של מישהו שעובד בחברה מסוימת. אתה יכול גם להשתמש ברשתות אלה כדי ליצור קשר ישירות עם האדם ולבקש ממנו את שמו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן