דף הבית » איך » איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

2023-05-21 05:28:00+02:00

מה זה אייפד?

אייפד הוא מחשב טאבלט שעוצב, פותח ומשווק על ידי Apple Inc. הוא פועל על מערכת ההפעלה iOS לנייד ומהווה מכשיר נהדר לעבודה ולמשחק. יש לו מסך מגע, מה שמקל על השימוש והניווט. יש לו גם מגוון רחב של תכונות, כגון מצלמה, GPS וגישה ל-App Store. אייפד מגיעים במגוון גדלים ודגמים, כך שיכול להיות קשה לדעת איזה אייפד יש לך.

כיצד לזהות את הדגם והדור של האייפד שלך

הצעד הראשון לזיהוי האייפד שלך הוא איתור מספר הדגם. ניתן למצוא את זה בגב המכשיר, בסמוך לתחתית. הוא יודפס באותיות קטנות ומספרים. לאחר שאיתרת את מספר הדגם, תוכל להשתמש בו כדי לזהות את האייפד שלך. מספר הדגם יגיד לך את הדור של האייפד שלך. שתי הספרות הראשונות של מספר הדגם יגידו לך את הדור. לדוגמה, אם מספר הדגם מתחיל ב-"A14", אז יש לך אייפד אייר (דור רביעי). אם מספר הדגם מתחיל ב-"A12", אז יש לך אייפד פרו (דור שלישי). אתה יכול גם להשתמש במספר הדגם כדי לזהות את הדגם הספציפי של האייפד שלך. שתי הספרות האחרונות של מספר הדגם יגידו לך את הדגם. לדוגמה, אם מספר הדגם מסתיים ב-"16", אז יש לך אייפד פרו (12.9 אינץ'). אם מספר הדגם מסתיים ב-"32", אז יש לך iPad Air (10.5 אינץ').

דרכים אחרות לזהות את האייפד שלך

אם אין לך את מספר הדגם, יש דרכים אחרות לזהות את האייפד שלך. אתה יכול להסתכל על הגודל והצורה של המכשיר. דגמי האייפד פרו גדולים יותר ובעלי עיצוב מרובע יותר. דגמי האייפד אייר קטנים יותר ובעלי עיצוב מעוגל יותר. אתה יכול גם להסתכל על צבע המכשיר. דגמי ה-iPad Pro זמינים בכסף, אפור חלל וזהב. דגמי האייפד אייר זמינים בצבעי כסף, אפור חלל וזהב ורוד. לבסוף, אתה יכול להסתכל על היציאות במכשיר. לדגמי ה-iPad Pro יש יציאת USB-C, ואילו לדגמי ה-iPad Air יש יציאת Lightning.

סיכום

זיהוי הדגם והדור של האייפד שלך יכול להיות קצת מסובך. עם זאת, באמצעות מספר הדגם, הגודל, הצורה, הצבע והיציאות, תוכל לקבוע בקלות איזה iPad יש לך. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, אתה תמיד יכול לבקר באתר התמיכה של Apple או ליצור קשר ישירות עם אפל.

איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

אם אתה מחפש את הדרך הפשוטה ביותר לזהות את האייפד שלך, התשובה היא מחפשת את מספר הדגם שלו. מספר הדגם של האייפד שלך יופי בחלק התחתון של החלק האחורי של המכשיר. מספר הדגם יכול להיות בצורה של סדרת אותיות ומספרים, למשל A14. האותיות הראשונות של מספר הדגם יספקו לך את הדור של האייפד שלך. לדוגמה, אם מספר הדגם מתחיל ב-A14, אז יש לך אייפד אייר (4 דור). אם מספר הדגם מתחיל ב-A12, אז יש לך אייפד פרו (3 דור). האותיות משנה של מספר יספקו של הדגם לך את הדגם הספציפי של האייפד שלך. לדוגמה, אם מספר הדגם מסתיים ב-16, אז יש לך אייפד פרו (12.9 אינץ '). אם מספר הדגם מסתיים ב-32, אז יש לך אייפד אייר (10.5 אינץ ').אם אתה לא מצליח למצוא את מספר הדגם, יש דרכים אחרות שבהן ניתן לזהות את האייפד שלך. ניתן להתייחס לגודל וצורת מכשיר. הדגמים אייפד פרו הם גדולים יותר של עיצוב יותר מצופה. הדגמים אייפד אייר הם קטנים יותר של עיצוב יותר מעוגל. ניתן גם להתייחס לצבע של מכשיר. הדגמים של אייפד פרו זמינים בצבעים כסף, אפור חלל וזהב. הדגמים של אייפד אייר זמינים בצבעים כסף, אפור חלל וזהב חלבון. לבסוף, ניתן להתייחס לחיצונים של מכשיר. הדגמים של אייפד פרו יכולים ליצור חיצון USB-C, בעוד דגמים של אייפד אייר ליצור חיצון Lightning.בסיום, זהות את הדגם והדור של האייפד שלך להיות קצת מעכבנת. עם זאת, על ידי שימוש בדגם, גודל, צורה, צבע וחיצונים, אתה יכול לזהות בקלות את האייפד שלך. אם אתה צריך עזרה נוספת, תמיד תבקר באתר תמיכת Apple או ליצור קשר עם אפל. איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן